Kick till ktm lc4 640

Peter Smedjebacken

Ny medlem
Gick med
16 May 2022
Hoj
ktm 640 duke 2001
Hej! Första trådstarten här för mig. Splinsen på/i kicken på min duke 2 är totalt slut och nästan obefintliga och envägslagret till elstarten är slut. Så min fråga till er är om om kicken från någon annan hoj passar till lc4? 1300kr +frakt kostar en ny om det går att få tag på en ? och det är lite väl blodigt tycker jag.
Peter smb

Bättre köpa en ny än den där.
Med moms, frakt och postens hanteringsavgifter är den ju uppe över 1200 kr. Kickar slits ju dessutom och blir sladdriga med tiden.

Men KTMs delar brukar passa mellan ganska många modeller, så kolla ifall den passar från SXF450, jag har troligen såna beg liggande för 400kr och frakten inom Sverige är väl 66kr.

Ta en promenad efter närmsta enduroslinga, KTM delar brukar ju trilla av allt eftersom, kanske ligger det någon och skräpar...

Skämt åsido, Kolla med Boris KTM service, han kan ha någon liggandes

Hej! Första trådstarten här för mig. Splinsen på/i kicken på min duke 2 är totalt slut och nästan obefintliga och envägslagret till elstarten är slut. Så min fråga till er är om om kicken från någon annan hoj passar till lc4? 1300kr +frakt kostar en ny om det går att få tag på en ? och det är lite väl blodigt tycker jag.
Peter smb
Jag har nog dom delarna liggande i någon låda... Splinsade delen är väl lika på 620, 625, 640, 660 samt 400..
Vilken del är det som är slut till startmotorn? Kolla på ktmshop.se

Jag har nog dom delarna liggande i någon låda... Splinsade delen är väl lika på 620, 625, 640, 660 samt 400..
Vilken del är det som är slut till startmotorn? Kolla på ktmshop.se
Köper gärna om du har en liggande! Har beställt delar till startmotorn men det kommer tidigast den 12/9 till ktm shopen. Och jag kör hojen hela tiden, till och från jobb och annat. Ända tills snön kommer sedan flera år tillbaka ??så det är lite sådär brådis..

Köper gärna om du har en liggande! Har beställt delar till startmotorn men det kommer tidigast den 12/9 till ktm shopen. Och jag kör hojen hela tiden, till och från jobb och annat. Ända tills snön kommer sedan flera år tillbaka ??så det är lite sådär brådis..
Ge mig några dar å kolla igenom mina lådor..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti