Kick-off! Fest för sommaren 2005! (Nytt datum)

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Den 9 April

Då är det fest för alla mcåkare... Det är nämligen kickoff fest för MC-säsongen 2005!

Det är då vi ska samlar och ljuga om alla coola grejer vi ska lyckas med under sommaren! Hojfilm kommer rulla hela festen med massa bra musik!
Vi festar så mycket vi orkar, sen får vi ser om vi drar oss ner till nån krog senare på kvällen...

Så alla är välkommna på hojfest!

Skriv upp er på listan om ni kommer, plus de eventuelle polarna som ska med så vi ser hur många vi blir och så att vi kan bestämma vart festen ska hållas... Den hålls i Uddevalla i alla fall...

1. Firefly
2. Tompalino
3. Lucifer
4. Akora
5.
6.
7.
8.

Firefly skrev:
Göööt mos.... Jag vågade bara inte skriva upp dig eftersom du inte var uppskriven i förra tråden.

Jag är som HIV; jag dyker upp efter en suddig natt med tvivelaktigt val av kompis, och sedan blir man inte av med mig!

Backdraft skrev:
Jag är som HIV; jag dyker upp efter en suddig natt med tvivelaktigt val av kompis, och sedan blir man inte av med mig!
Du är en mycket sjuk kille.... Fast du har kul humor... :hihi

Varför itne STICKY!!!

Vad sägs om att sätta ett möte innan festen? samt att vi går ut och käkar något?

Sedan så kan vi väl se till att det blir lite "invigning" för Zessen oxo?!?!?

akora skrev:
Varför itne STICKY!!!

Vad sägs om att sätta ett möte innan festen? samt att vi går ut och käkar något?

Tycker att akora är en klok man.
Ett möte över lite krubb låter som en super idé...

Den 9 April

Då är det fest för alla mcåkare... Det är nämligen kickoff fest för MC-säsongen 2005!

Det är då vi ska samlar och ljuga om alla coola grejer vi ska lyckas med under sommaren! Hojfilm kommer rulla hela festen med massa bra musik!
Vi festar så mycket vi orkar, sen får vi ser om vi drar oss ner till nån krog senare på kvällen...

Skriv upp er på listan om ni kommer, plus de eventuelle polarna som ska med så vi ser hur många vi blir och så att vi kan bestämma vart festen ska hållas... Den hålls i Uddevalla i alla fall...

1. Firefly
2. Tompalino
3. Lucifer
4. Akora
5. Backdraft
6. Wolfskin
7.
8.

Den 9 April

1. Firefly
2. Tompalino
3. Lucifer
4. Akora
5. Backdraft
6. Wolfskin + Böna
7.
8.

Hallå ärade MC-fränder

Hur blir man medlem i denna välrenommerade klubben...
Jag är ju inte snabbast i stan, men jag kör fan i mig många mil om året...hahaha

akora skrev:
Varför itne STICKY!!!

Det låter sketbra hörrödu..

Den 9 April

Dom som ska ta med sig nån, skriv in dessa åxå

1. Firefly
2. Tompalino
3. Lucifer
4. Akora
5. Backdraft
6. Wolfskin + Tjejen
7.
8.

RwE skrev:
Hur blir man medlem i denna välrenommerade klubben...
Jag är ju inte snabbast i stan, men jag kör fan i mig många mil om året...hahaha
Har ingenting med snabbhet att göra. Vi kan dock flytta denna diskution över till "Skit snackar tråden" :tummenupp

Firefly skrev:
Vem ska "hosta" festen då?
I värsta fall kan jag "hosta" den. Mitt rum är ju dock ganska litet.
Men vad gäller sen?
vart ska vi?
Jag kommer ju inte in någonstans nästan.

akora skrev:
I värsta fall kan jag "hosta" den. Mitt rum är ju dock ganska litet.
Men vad gäller sen?
vart ska vi?
Jag kommer ju inte in någonstans nästan.

Om man ringer innan och säger att man är ett sällskap på X personer, och att någon kanske inte har åldern inne, men är över 18, ja då brukar de oftast vara schyssta. Om vi dessutom rekar lite innan så kan vi ju se om någon av oss känner vakterna. Risken finns!

Men nu när jag tänker efter, vad är fel på att däcka på förfesten? Jag tycker det är lite...mysigt.

Back