Ketting

UrbanTiger skrev:
Aha det är sånnt där ketting lås som du använde då :tummenupp

Ahså nää ignet ketting lås utan sån dära coll ketting som man kan sätta fasst en bra lås till :tummenupp
Alltså ungefära samma kaliber som i de balla filmerna där alla outlawz snurrar med kettingar. :Bugar
 
För en gångs skull visas det prov på humor här på SH :tummenupp

Om man bor i vaxholm, vilken avdelning ska man joina då?
 
Markus skrev:
Ock ni måste bytta namn ochså. Jag var först med Ketting Jenget, du kan ta "Gjenget".

Nu är du med! Du stava fel enda tils nu... Bra Markus.. Missa däremot hårdepartementet... Sat ock öva teknik teori (eurosport visa rr)
 
Ett budgetalternativ kan ju vara att ta sin gamla uttjänta motorcykelkedja istället för dyr chettin.
 
Det är även viktigt att kunna agera frekct också. Inte bara ha en fet ketting.

så han åkte fram och frågade bilisten vad han höll på med och dp försökte bilisten spotta honom i ansiktet men misslyckades, farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare..
 
Finns det inget annat kettingjeng i stockholm förutom östermalmsdivisionen? Vill ju inte vara med i nått överklassjeng :/

Jag skickar med en länk där ni kan titta på min ketting, jag har bra räckvidd med den! :yoparty
http://xterra101.com/images/chain.jpg

EDIT: Såg nu att Southside Kettingers finns, ett jäng i min smak! :yoparty Får man joina?
 
Last edited:
KalleNorton skrev:
Finns det inget annat kettingjeng i stockholm förutom östermalmsdivisionen? Vill ju inte vara med i nått överklassjeng :/

Jag skickar med en länk där ni kan titta på min ketting, jag har bra räckvidd med den! :yoparty
http://xterra101.com/images/chain.jpg

EDIT: Såg nu att Southside Kettingers finns, ett jäng i min smak! :yoparty Får man joina?

VerRkar som aT dü okh ja är sOuTsiders :rock

Nu mosste vi fiksa lite snyga :tuttar att ha på våran fesSt där vi ska inviiga "Da Ketting-haus" där Southside Kettingers ska bo och se tüffa ut :tummenupp
 
Man kanske skulle starta en norrlands avd. av kettinggänget.

DirEkct!
 
KalleNorton skrev:
Yeaa!!! Här kommer en bild på mej och mina homeboys!
http://www.walnet.org/jane_doe/news/toronto_99/gandm-990807-3.jpg
tyvär hade vi inte med våra kettingar på bilden..

Ni ser riktigt coola ut! :tummenupp Synd att inte Kettingarna var med bara.
Här är en av mina homeboys med en liten rakare :yoparty
vatoslocos.jpg
 
Det är inte bara i sverige kettingknuttarna regerar!
har även fått info om att sjävlaste zakk wylde är en hängiven medlem
 

Bifogat

  • black_lable.jpg
    black_lable.jpg
    9.5 KB · Visningar: 64
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top