Uzi Attack Gang, hangaraound klubb.honkiie skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uzi Attack Gang, hangaraound klubb.honkiie skrev:
eisbaer skrev:Ere nån medlemsavgift? Jag henkar!

Eru på brostugan på onsdag? JAg TAR MED MIG PENGAR MIN POLARE HANS VILL OXÅ VA MEMarkus skrev:Ja, betals direkt till mig. 50:- pp/kvartal.![]()
Markus skrev:Uzi Attack Gang, hangaraound klubb.
UrbanTiger skrev:Aha det är sånnt där ketting lås som du använde då![]()

Markus skrev:Southside Kettingers kommer kontakda dig inom kort.![]()


Extreem_ skrev:Vad har ketting jenget för kaliber på sina kättingar?![]()
Störtskön tråd för övrigt!![]()
Markus skrev:Ock ni måste bytta namn ochså. Jag var först med Ketting Jenget, du kan ta "Gjenget".
honkiie skrev:som du kanske ser på min avatar så har jag varierande kaliber
så han åkte fram och frågade bilisten vad han höll på med och dp försökte bilisten spotta honom i ansiktet men misslyckades, farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare..
Får man joina?honkiie skrev:som du kanske ser på min avatar så har jag varierande kaliber
KalleNorton skrev:Finns det inget annat kettingjeng i stockholm förutom östermalmsdivisionen? Vill ju inte vara med i nått överklassjeng :/
Jag skickar med en länk där ni kan titta på min ketting, jag har bra räckvidd med den!![]()
http://xterra101.com/images/chain.jpg
EDIT: Såg nu att Southside Kettingers finns, ett jäng i min smak!Får man joina?
att ha på våran fesSt där vi ska inviiga "Da Ketting-haus" där Southside Kettingers ska bo och se tüffa ut Yeaa!!! Här kommer en bild på mej och mina homeboys!Laphroaig skrev:VerRkar som aT dü okh ja är sOuTsiders![]()
Nu mosste vi fiksa lite snygaatt ha på våran fesSt där vi ska inviiga "Da Ketting-haus" där Southside Kettingers ska bo och se tüffa ut
![]()
KalleNorton skrev:Yeaa!!! Här kommer en bild på mej och mina homeboys!
http://www.walnet.org/jane_doe/news/toronto_99/gandm-990807-3.jpg
tyvär hade vi inte med våra kettingar på bilden..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |