Kerker megaphone till ZRX

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Har ett par frågor om Kerkers megafonsystem till Kawa ZRX samt bestyckning.
- På supertrapps hemsida står det att det finns 3 varianter, 2 olika racespec och 1 ss.
Nån som vet eller kan utläsa skillnaden mellan dessa system och tala om vilket som lämpar sej bäst för gatbruk, (räknar inte med godkänd ljudnivå, men)?
- Vilket jetkit är att föredra, dynojet, factory pro eller Ivans?
Sitter Keihin CVK och jag är inte intresserad av att bestycka själv med tokgasningar och kolla stift och dylika övningar. Betalar firma jag har förtroende för men de kör ju på sitt dynojet, har läst i engelska och amerikanska forum att många verkar föredra factory pro.
Glad om nån vill hjälpa!

http://www.supertrapp.com/find_my/results.asp
Vet inte hur man länkar, är mer än kass på datorer, men hoppas detta kan få nån att nappa!
 
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top