Kent Konsert

Fan, jag skulle både jobbat och pluggat nu, istället sitter man och spelar KENT och spammar :gnissla

Ska gå på båda dagarna i Stockholm!! :yoparty

Kent har inga dåliga låtar, bara låtar som är lite bättre än dom andra. :Bugar

Last edited:
Chris Ash skrev:
Det är svårt att tycka illa om Kent, men de måste ju vara lika roliga som begravningskaffe live......

35 000 Stadium i Stockholm. 35 000 biljetter på 2 timmar.
För dom flesta var & Juni bästa dagen i deras liv. KOmmer säkert bli min med nästa år i Maj.

More skrev:
För dom flesta var & Juni bästa dagen i deras liv. KOmmer säkert bli min med nästa år i Maj.

Jo jag är medveten om det, och att jag tycker att Kent är mer lämpade för en stilla stund i fåtöljen än på ett stadium hindrar ju förhoppningsvis ingen annan från att tycka något annat. Backstreet Boys har sålt 50 miljoner skivor men jag tyckwer inte de är bra för det.

More skrev:

Jag var där, helt vitklädd. En helt underbar konsert. Träffade två underbart roliga killar från Täby. Minns inte vad dom hette , men vi stod o dansade och drack en massa whiskey från en fickplunta.
Det var roligt det..kommer aldrig glömma den kvällen :yoparty

Förresten, jag tror nog att 747 är deras bästa låt... Eller Gravitation... Eller....

Nä, va svårt.

D-one skrev:
27 och 28 maj (stockholm)
Eller ngn annanstans?

Ngn som hade tänkt att gå?
(biljetterna släpps på måndag , 375:-/st)

Kanske kunde samlas innan och dricka lite öl :fyllisar

:hoppa oooo dom vill jag gå på hmmmm måste ta och skriva en lapp så jag kommer ihåg att beställa biljeter :tummenupp
Tackar och :Bugar för att du la in det här, annars hade jag missa det :)

Kakan skrev:
:hoppa oooo dom vill jag gå på hmmmm måste ta och skriva en lapp så jag kommer ihåg att beställa biljeter :tummenupp
Tackar och :Bugar för att du la in det här, annars hade jag missa det :)

Biljetterna släpptes igår!!!
Vi har biljetter till den 27:e :banana

Här är ett Kent-fan till ! :yoparty

Skall rita i kalendern ang biljettsläppet på måndag. Vart köper man ? Biljett direkt?

955i skrev:
Här är ett Kent-fan till ! :yoparty

Skall rita i kalendern ang biljettsläppet på måndag. Vart köper man ? Biljett direkt?

www.ticnet.se skulle jag gissa.
Och för övrigt så är Sundance Kid den bästa låten, trots att den riktar sig till en bred publik (antagligen inte så hett att digga Vapen & Ammu, men jag gör det ändå för jag är individualist :hihi )

Markus skrev:
www.ticnet.se skulle jag gissa.
Och för övrigt så är Sundance Kid den bästa låten, trots att den riktar sig till en bred publik (antagligen inte så hett att digga Vapen & Ammu, men jag gör det ändå för jag är individualist :hihi )

EDIT: Har nu bokat 2 biljetter! Skall hämta dom innan 26/11 :banana
Insåg att biljetterna redan var släppta när jag kikade och att det ju var i måndags, inte kommande måndag.

Kul som fan! Var tvungen att sätta på lite Kent-musik.

Jag köpte mina biljetter billigare utanför förra gången, det gäller bara att vänta till första låten börjat och hitta den där desperata stackaren vars polare åkt dit för fylleri eller något.

/S.Nål

Fyra biljetter införskaffade till sthlm 28/5 :tummenupp
D-one skrev:
Tror dom till o med hette Jones och Giftet då?? :confused:
Först hette dom jones & giftet sen havsänglar, numera Kent

Trango_B skrev:
Men bästa KENTlåten då?
Vad tycker ni?

Jag tycker berg & dalvana är bäst.
"Kärleken väntar är min favvo"

Trango_B skrev:
...Kan du ge ett exempel på en dålig KENTlåt?
"Lämnar" Är faktiskt inge vidare..

Back