Ken Ring!

Nå?


  • Antal röstningar
    0

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Aftonbladets älsklings hip-hop'are gör comeback med ny platta, & singeln Nu måste vi dra glider direkt in på P3'a A-lista. Hur ska det gå? Låten i sig måste väl va bland det bättre som svensk s.k hip-hop lämnat ifrån sig? Men jag lyssnar på hårdrock så vad vet jag :D

[YOUTUBE-ID]5l6QJqY9Log[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Han har ju inge bälte på sig, hur fan ska en sån kunna ta sig nånstans här i världen?

Silvertejpad gura, byter om jävligt fort mellan träningsoverall o kostym...

Släng skiten!
 

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Skutskär
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Han har ju inge bälte på sig, hur fan ska en sån kunna ta sig nånstans här i världen?

Silvertejpad gura, byter om jävligt fort mellan träningsoverall o kostym...

Släng skiten!

Har dessutom inget guld på tänderna. Pajas !
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Är inte det pundaren som flertalet skolor brukar anlita till sina "drogfria" discon? Vilken jävla pajas, kan han verkligen leva på det där skiten?
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Har lille Ken sett att Movits är populära?

[YOUTUBE-ID]LnaeImQ0TSg[/YOUTUBE-ID]

Det känns ju iaf lite så när han har klätt upp sig och skaffat retromikrofon.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Den går nog hem... Men jag hade hellre sett att någon annan gjort text och framfört den... Har inte mycket för den killen... Petter eller nån annan gangsta hade kunnat fått äran i stället...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Den går nog hem... Men jag hade hellre sett att någon annan gjort text och framfört den... Har inte mycket för den killen... Petter eller nån annan gangsta hade kunnat fått äran i stället...

Petter är en fjant som gör pop hiphop för att kunna sälja mera och spelas på knatte disco, Petter var bra för, men idag är han där marckolio började.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Han är väl en av sveriges duktigare rappare. Däremot så har jag väldigt svårt för svensk "gangstarap" vilket är vad han är/försöker vara. Tycker det bara blir jävligt löjligt.

[YOUTUBE-ID]vPLkI3vW78o[/YOUTUBE-ID]
Om ni ser vad jag menar...

Ska det vara svensk hiphop så ska det vara kommunistvänsterhiphop som timbuktu eller looptroop.

[YOUTUBE-ID]fqrLOnl4kxo[/YOUTUBE-ID]
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Svensk hiphop/rap låter så förbannat löjligt så det borde vara olagligt att spela upp det. Men det finns undantag. Timbuktu t.ex. som honkiie säger.

Men låten är väl okej..
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Svensk hiphop/rap låter så förbannat löjligt så det borde vara olagligt att spela upp det. Men det finns undantag. Timbuktu t.ex. som honkiie säger.

Men låten är väl okej..

Han om någon skulle utvisas från landet..
I vissa länder skulle han blivit hängd på torget för snacket han gjorde riktat mot kungafamiljen.

Sånt gör man inte.
 

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Han om någon skulle utvisas från landet..
I vissa länder skulle han blivit hängd på torget för snacket han gjorde riktat mot kungafamiljen.

Sånt gör man inte.

I vissa länder hade kungafamiljen blivit hängd om kronprionsessan knullade med en bonde, prinsen är bög och den andra prinsessan hänger med colatorskar på Gotland..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Han är väl en av sveriges duktigare rappare

Det säger ju faktiskt ingenting egentligen :näsblod Och han har väl inte fått något pris där det verkligen står "Sveriges bästa rappare"?
Ok att han är stor i ghettot men för övrigt så borde han ju bli portförbjuden i all radio mm.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Det värsta är att låten är bra...

Jag tänkte samma sak :D Lyssnar aldrig på sån här musik annars men hörde den på radion på väg till jobbet utan att veta vem som gjort den.. Sen kom den igen runt lunch. -Det svänger ju! var första tanken..

Sen efteråt så sa attack-flatan på P3 att de var Ken Ring, fy fan va pinsamt! Jag höjde ju t.o.m volymen! Jag som brukar skämmas när jag råkat hälsa på en moppedist :näsblod
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
[YOUTUBE-ID]M4vHfBnyUm0[/YOUTUBE-ID]

En härlig låt av Ken Ring faktiskt, lite allvarlig text (även om jag inte håller med i allt (politiskt)), schysst beat och soft stämning. Iallafall jag uppskattar den :)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Var ju tvungen att lyssna på skiten, och det märks att smaken är jävligt delad för det där var nog sämre än han "Hej jag heter Eddie" i Idol :D
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
En härlig låt av Ken Ring faktiskt, lite allvarlig text (även om jag inte håller med i allt (politiskt)), schysst beat och soft stämning. Iallafall jag uppskattar den :)[/QUOTE]

Den melodin är En låt från Tracy chapman
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
2000 talet är en jävligt bra låt. Om man lyssnar på texten. Beatet är jävligt skönt!
 

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Ort
I ett slott snart =)
Hoj
"Den senaste =)"
Ja, det var en låt som sätter sig på skallen i alla fall. Någon som läste reportaget om Ken i förra numret av Slitz? Om inte så gör det, vet inte ifall det är reportern som får det att låta och bli ett sådant jävla bra uppslag eller om han nästan skriver ord för ord som kommer från Ken. Bra är det i alla fall.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top