Ken Block släng dig i väggen!...

God Damn !
Underhållning på hög nivå och som sagt inga balettfasoner med små söta piruetter.
Hårdrock !:yoparty

Grymt imponerad har jag beslutat mig för att börja träningen med baklängesvolten.
Nån gång på badhuset.
För säkerhets skull.

en del får saker och ting att se så lätt ut...
förbannat grym kille =)

nästan löjligt när han slänger över benen över styret å släpper ena handen samtidigt som han sladdar runt.. då blir man riktigt imponerad =)

Last edited:
Jouuue

God Damn !
Underhållning på hög nivå och som sagt inga balettfasoner med små söta piruetter.
Hårdrock !:yoparty

Håller med!

Helt klart får man fixa ett gäng konor och rosta av sig rejält till våren, jag har fortfarande färskt i minne, minen på en familj som var ute och söndagsåkte i 60-70 på en grusväg där jag övade lite bakhjulsåkning (har alltid varit helkass på de) jag hade en Hva automat 490cr och det finns garranterat inget lättare att slanga på...:tungan

Men när hela familjen kom ikapp mig och jag fick syn på dem 2m vid sidan av mig blev jag lite nervös och började fummla vilket resulterade i ett överslag och några saltemotaler :angel:angel:angel, men innan jag daskade i fick jag se några obetalbara miner i bilen :)

Det enda jag skadade var egot, menmen nu har jag kollat in filmen så då blir de ju enkelt

Grymt kört men måste bara tillägga en sak.

Kolla vid 1:30, hur många koner kör han ner? Sen vid nästa klipp hur många kör han ner då? :gnissla

Edit:

Rekommenderar att kolla hans andra Youtube klipp oxå! :)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...