Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur kontaktar man Tommen? Det är ju typ bara jag som använder sporthoj och inte Facebook.V21 2023 måndag 22/5 till torsdag 26/5 Samling på banan måndag 09.00
Priser
Plats i stuga 4600 kr /person
Dubbelrum 5000 kr/person
Bastustuga 5000 kr/person (Obs bara 2 platser)
Eget boende 3700 kr person
För de som bor på campingen ingår frukost.
Eget boende men vill ha frukost på campingen betalar själv 10 €
Vill man ha med kompis eller flickvän som inte kör så kostar det 2700 kr för den personen.
Körningen blir som vanligt i 3 grupper, vi kör i lugn, medel och snabb grupp med regler för varje grupp så att nya förare behöver inte känna sig orolig för körningen. Nya förare kommer att kunna få hjälp med det mesta på och vid sidan av banan. Körningen kommer att vara mellan 10.00 och 20.00 måndag tom onsdag, torsdag är det mellan 10.00 och 18.00.Det kan bli så att vi pga nya bullerkrav kan få förändring på tiderna någon kväll.
Kontakta Tommen för mer info.
Jag kan hjälpa till om du inte får kontakt med tommenHur kontaktar man Tommen? Det är ju typ bara jag som använder sporthoj och inte Facebook.
Har uppdaterat inlägget med Tommens nummerHejsan, du får gärna skicka tommens kontakt till mig med om det finns platser över.
Du heter ju Mattias???Har uppdaterat inlägget med Tommens nummer
Ännu finns det några platser kvar, så kontakta honom om ni ska med på körningen
\Stefan
Och min kompis heter MattiassonDu heter ju Mattias???
Så sant, ja så tokigt det blev?.Och min kompis heter Mattiasson![]()
Planen är att köra Kemora V21 den 20-23 Maj 2024Blir det Kemora även 2024? Hade varit kul med en come back!
Då ska jag försöka komma ihåg detta!Planen är att köra Kemora V21 den 20-23 Maj 2024![]()
V21 är ji klassiskt sedan Tomas höll i körningarna. Men regnridken är ju hyfsat stor. Kommer ihåg otaliga dagar sittandes i regnet på Kemora med fiskblick…
Bor det inga i depån? På körningarna i Sverige bor man ju smidigt i depån och slipper krångla på morgonen med värmare och sånt.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |