Kemora v 21 2009

Inskickat av Iskall
Nu är det bara att fylla på listan!

1000:- för tre dagar (26-28/8 2008)

Lista:
1. Tommen
2. Iskall
3. Ingon
4. Eldstorm
5. Guinness
6. frelar
7.
8.
9.

En fråga....eftersom jag e en vek rackare & hade en h-vetes träningsvärk i veckor efter mina små körpass i fjol så pallar jag inte mer än 2 dagar (om ens det) :rolleyes: E det 1000 spänn som gäller ändå!? (inte för att det har så stor betydelse då det inte handlar om så mycket pengar).....synd bara att man får vänta hela sommarn på detta......:huvet

Höörru Terese! Det blir 1500 om du bara åker 2 dar, det är ju mängdrabatt om man åker 3 dar!:D Sedan vet man ju aldrig om man råkar supa bort en fin kördag jag har hört att det har hänt,,,,
Det finns fler körningar 5-6 juni är det Mittsverige så du behöver inte vänta ända till hösten.

En fråga....eftersom jag e en vek rackare & hade en h-vetes träningsvärk i veckor efter mina små körpass i fjol så pallar jag inte mer än 2 dagar (om ens det) :rolleyes: E det 1000 spänn som gäller ändå!? (inte för att det har så stor betydelse då det inte handlar om så mycket pengar).....synd bara att man får vänta hela sommarn på detta......:huvet

Höörru Terese! Det blir 1500 om du bara åker 2 dar, det är ju mängdrabatt om man åker 3 dar!:D Sedan vet man ju aldrig om man råkar supa bort en fin kördag jag har hört att det har hänt,,,,
Det finns fler körningar 5-6 juni är det Mittsverige så du behöver inte vänta ända till hösten.

Och jag vet vems fel det var, att det missades en heldags körning.
Var en blond jävel som hälsade på med massa sprit :mad:

1000:- för tre dagar (26-28/8 2008)

Lista:
1. Tommen
2. Iskall
3. Ingon
4. Eldstorm
5. Guinness
6. frelar
7. NiklasM
8.
9.

Och det värsta var ju att den där blonda jäveln tvingade i Xyron en massa sprit för själv hade du väl aldrig kommit på att dricka sådär mycket?:D

Och jag vet vems fel det var, att det missades en heldags körning.

Hihi...

*fniss* :D Ja ni stackars veka varelser :tuttar Ni vet ju att det kommer att bli en repris på detta i år......men för att det inte skall bli så besvärligt med mängden för er som det blev i fjol så e det väl bara att börja dricka tidigare..... :tummenupp

Hoppsan höll på att missa det viktigaste.....

Lista:
1. Tommen
2. Iskall
3. Ingon
4. Eldstorm
5. Guinness
6. frelar
7. NiklasM
8. Therese (denblondaspritbringandenersupandejäveln) :yoparty
9.
10.

Last edited:
I år ska vi bara äta apelsiner och prata frimärkssamling på kvällarna :D

Apelsiner

Jag kommer att ha med mig några kilo apelsiner och andra nyttiga saker. På kvällarna kan vi spela Fia och andra sällskapsspel.
Vädret är beställt så det blir samma som i fjol.
:tummenupp

Känner knappt andra MC-förare så detta verkar vara ett ypperligt tillfälle att lära känna lite nytt folk :tummenupp , hur långt är det till Kemora :va

Har ju inte nån direkt whöörsting hoj men det skulle nog ändå vara kul att köra bana, men hur ser upplägget ut på en sån här resa? nån vänlig själ som kan förklara lite så man vet vad man funderar på att ge sig in på :) . Har man ens som färsking på en effektsvag hoj kul på en bankörning?

Men vet ju fan inte hur det ser ut med semester, men snart vet jag, hoppas jag :mad:

När är sista anmälningsdagen?

*fniss* :D Ja ni stackars veka varelser :tuttar Ni vet ju att det kommer att bli en repris på detta i år......men för att det inte skall bli så besvärligt med mängden för er som det blev i fjol så e det väl bara att börja dricka tidigare..... :tummenupp

Lista:
1. Tommen
2. Iskall
3. Ingon
4. Eldstorm
5. Guinness
6. frelar
7. NiklasM
9. kalubi

Fan vad skoj att Tubi kommer med, då lär vi ladda upp med ännu mer mintuu!

Lista:
1. Tommen
2. Iskall
3. Ingon
4. Eldstorm
5. Guinness
6. frelar
7. NiklasM
9. kalubi

Lista:
1. Tommen
2. Iskall
3. Ingon
4. Eldstorm
5. Guinness
6. frelar
7. NiklasM
8. Therese (denblondaspritbringandenersupandejäveln)
9. kalubi
10.Stymer

Hur, var, när betala?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...