Kemora i sommar? Bankörning 23/6- 25/6 2014

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Tjena.
Nu har Elin kollat genom alla bilderna och plockat ut essen totalt 84 st. Bilderna är helt oredigerade och ej klippta.
Dom ligger numrerade och skulle någon vilja ha en bild i fullformat JPEG eller RAW kostar det symboliska 50 kr/bild :)
Maila nr på bild och ev önskemål till Elin@northmedia.tv

Bilder

I övrigt STORT tack till er som tog er tid för mig, djävlar vad trögt det gick, Jag kan rada upp ursäkter hur länge som helst men totalt 10 mil på 5 år kanske var lite i underkant innan man packade upp hojen på Kemora.:näsblod
Jag fick dock lite blodad tand, så blir det åka nästa sommar så kommer jag nog igen :)
Mvh Per (och Elin)

Hmm inga bilder på mina träskor? :(
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Taack alla härliga för tre superroliga dagar! Hoppas verkligen vi ses igen! KRAM åt er alla :hej
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Nu har Anna sorterat in alla ca 1500 bilderna från tre dagar i mappar efter motorcykel.
Så om nån vill ha bilder på sig själv är det bara höra av sig så skickar vi dem via WeTransfer åt er i en winrarfil.
Skriv bara vem du är och vilken hoj du körde (märke, modell, färger)
 

slägge

Medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Luleå
Hoj
BMW HP4 -14 CBR1000RR -10 (såld) KTM 530 EXC -08
Hej allesammans!
Först vill jag tacka alla igen för härliga dagar.
Nu när räkningarna trillat in för körningen ser jag ett underskott på ca 310 kr/pers för körningen. Flera av er har redan generöst erbjudit sig att bidraga så alla kostnader delas lika på vi som körde. De är helt frivilligt att bidra så inget tvång på något sätt :). Jag var innan körningen nära att ställa in men när många sett fram emot detta och redan då erbjudit sig pytsa in extra för att få till körningen gick jag vidare och arrangerade så ingen skulle bli besviken.

Hoppas ni får en fin sommar!
MVH Stefan
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Hej allesammans!
Först vill jag tacka alla igen för härliga dagar.
Nu när räkningarna trillat in för körningen ser jag ett underskott på ca 310 kr/pers för körningen. Flera av er har redan generöst erbjudit sig att bidraga så alla kostnader delas lika på vi som körde. De är helt frivilligt att bidra så inget tvång på något sätt :). Jag var innan körningen nära att ställa in men när många sett fram emot detta och redan då erbjudit sig pytsa in extra för att få till körningen gick jag vidare och arrangerade så ingen skulle bli besviken.

Hoppas ni får en fin sommar!
MVH Stefan

310:- överförda märkt TedD , olika banker så det kan ta någon dag, tack för ett fint anordnade än en gång Stefan!
 

hyland

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2011
Ort
Östersund
Hoj
S1000rr -10
Tack för 3 kanon dagar med sällsynt trevliga människor om än lite för snabba:) JockeL står på mitt.
 
Last edited:

Leffe

#14
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
450 exc + Bandit12 + R1
Ser ut som ni haft kul.:tungan
Nästa år hänger jag på.
I år blev det tight pga husrenovering och dåligt med semester i samband med byte av arbetsgivare.
 

slägge

Medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Luleå
Hoj
BMW HP4 -14 CBR1000RR -10 (såld) KTM 530 EXC -08
Det blir säkert en körning nästa år så du är välkommen hänga på då :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top