Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Jaha, då blir det obligatorisk Tidsredovisning. Så vi som missade det hela får en inblick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, då blir det obligatorisk Tidsredovisning. Så vi som missade det hela får en inblick.
Där har du några siffror som jag vet..Henco körde väl 1:09.3
Xyron 1:10.8
Niemi 1:13.5
ThomasS 1:19
Valle 1:32
Guiness 1.19.3
Men det var ju 50 andra där också. Men vi måste ju få hela listan komplett så jag har nått att gotta mig åt.
...Alla som fotade runt banan får gärna lägga upp dom någonstans så man får kika![]()
Tack Tommen för ett kanonarrangemang, dagarna bjöd både på trevligt umgänge, kanonkörning och lite möjlighet för en gubbe som mig att förkovra sig i fotokonsten efter min lilla snabbvisit i sandlådan
Fotona hittar Ni komprimerade här. Innan Ni skäller för mycket på bilderna får Ni hålla i minnet att det rörligaste jag fotat innan torsdagen är min 90+-åriga farmor, sovande i en baden-baden, så alla jämförelser mot proffs som t ex Guiness och Negliance kan Ni fetglömmaSkulle någon vilja ha en bild i originalformat för egen bildredigering är det bara att PM:a
Tack igen, Tommen, Iskall, Guiness och alla Ni andra som gjorde uken i Finland till en trevlig tilldragelse![]()
Tack till er alla och vi möts v 21 2011 banan är bokad
/Tommen
Ha ha du fick ju mina skrapade innan du for hemVart är bling bilderna? Måste bevisa åt chicksen här i GEV att mina knäpuckar inte är köpta färdigskrapade![]()
Vart är bling bilderna? Måste bevisa åt chicksen här i GEV att mina knäpuckar inte är köpta färdigskrapade![]()
Ha ha du fick ju mina skrapade innan du for hem![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |