Kela på Tierp?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Finns det någe intresse av att muppa lite fartigt på Tierp på Sön förmiddag, Devetu är lite sugen att varva mig ...... :p

Några till ??? Tråkigt om man bara blir ett par stycken

Tjyvöva inför rörken på Måndag?

jappz som sagt...
va inte så jävla bakhjulskåta. öva på att dra i styret erat för en gångs skull! :D

ju fler dessto roligare!
/
Oscar

Jag e på men har tyvärr INGA stålar. Men det får ju plats 3 hojar i min buss så jag kör gärna om två passagerare betalar soppan.
Fixa en passagerare till Oskar, så kör vi...

/Stefan

vi får se hur det blir. jag kanske tar släpet... vi hörs ikväll (lördag).

Tyvärr har skärmflygarklubben träff där hela helgen och Classe (ordf. och tillståndsägare) sa att det var nog inte så bra om det kom hojar på söndag (imorrn). Jag kan ringa honom och kolla hur det ser ut.
Annars lät det kul med lite Tierpsbus imorrn. Jag är på om det går! :tummenupp

Jag vill oxå vara med och leka... :rock Men hojen är här hemma och bilen i Skutskär... :rolleyes: Dumma Krattan som åkte till Skutskär utan att ta med min hoj!

Men... tjejer kanske inte får vara med och leka med er stora pojkar förstås?!? :eek:

PUSS på er! :p

Funkar knät nu?????
eller kör du ändå??

Ebbe skrev:
Tyvärr har skärmflygarklubben träff där hela helgen och Classe (ordf. och tillståndsägare) sa att det var nog inte så bra om det kom hojar på söndag (imorrn). Jag kan ringa honom och kolla hur det ser ut.
Annars lät det kul med lite Tierpsbus imorrn. Jag är på om det går! :tummenupp

Har pratat med Classe nu och dom kommer att ha tre winschar där samt vara mellan 25-50 st som ska flyga och det kommer pågå under hela dan. Vi är välkomna om vi bara rättar oss efter deras behov. Och det är väl inget problem?!? Det kan bli att vi får byta plats på banan, men det löser sig säkert. Classe är schysst.

Japp, knät funkar ganska bra. Men kör utan attack i körningen då jag inte vill att någon otrevlig sladd eller annat vingel som gör att jag måste trycka till med benet då styrkan inte är vad det vore och läkningen är inte klar än. Kul att köra ändå bara!! :)

Ebbe skrev:
Men kör utan attack i körningen

Jämnfört med vemdå? Heda muttrar fullt, Ebbe bränner om utan problem..... med halvgas å kalla däck............hrmpfffffffffff

Grrrrrrr

Kan man köpa talang på burk?

ok, nu blir det av. 11.30-12.00 där någon stans drar det igång...
för er som vill åka dit så.

Och du vera - nu tar du gixxxxern och slangar heeela jäävla väääägen diiiit... uppfattat?!

:crash

devetdu skrev:
ok, nu blir det av. 11.30-12.00 där någon stans drar det igång... för er som vill åka dit så.

Och du vera - nu tar du gixxxxern och slangar heeela jäävla väääägen diiiit... uppfattat?!

:crash
Om du lovar att inte skvallra för Krattan, så :tummenupp

:notme

Tom Byron skrev:
Jämnfört med vemdå? Heda muttrar fullt, Ebbe bränner om utan problem..... med halvgas å kalla däck............hrmpfffffffffff

Grrrrrrr

Kan man köpa talang på burk?

Nej, men till och börja med så måste du få bort din vurpspärr! :rolleyes: När man inte är rädd för att vurpa går det fortare, jag lovar!

Kraschligan Heda vs Ebbe: 0-1518478456845645314384354 :eek:

Å andra sidan så slipper du ju nyttja kryckor å dylikt för att ta dig fram som vissa andra.... :crash

Ebbe skrev:
Nej, men till och börja med så måste du få bort din vurpspärr! :rolleyes: När man inte är rädd för att vurpa går det fortare, jag lovar!
*fnys* Som om det skulle hjälpa?!? :rolleyes: Jag är inte rädd för att vurpa (har säkert vurpat fler ggr än Heda jag oxå), men Heda kör ändå fortare än jag! (Har iofs bara kört hoj aktivt sedan april, men ändå!) :fakta ÄR det så att det är ett handikapp att vara tjej, eller är det bara så att det är svårare att lära gamla hundar helt enkelt... :p *smashboll härmed upplagd*

:hej

Yasha skrev:
*fnys* Som om det skulle hjälpa?!? :rolleyes: Jag är inte rädd för att vurpa (har säkert vurpat fler ggr än Heda jag oxå), men Heda kör ändå fortare än jag! (Har iofs bara kört hoj aktivt sedan april, men ändå!) :fakta ÄR det så att det är ett handikapp att vara tjej, eller är det bara så att det är svårare att lära gamla hundar helt enkelt... :p *smashboll härmed upplagd*

:hej

Gammal? Nä, tanter de åker japanskt å hänger handväskan på choken.... du är inte ens i närheten......

*smashar mjukt* :squid

Ebbe skrev:

Kraschligan Heda vs Ebbe: 0-1518478456845645314384354 :eek:

Å andra sidan så slipper du ju nyttja kryckor å dylikt för att ta dig fram som vissa andra.... :crash

Vurpspärr? Du menar får repor på pozermoppen, NÄ DU där går gränsen :fakta :skrämd :skrämd :skrämd :eek:

Faan va vi rockade idag!!

Moppegangstern får hetsa på modemet så det kommer lite pics!!!!

ja det var verkligen kul!
haha, hans modem kommer att glöda...

you missed out alla andra...

devetdu skrev:
ja det var verkligen kul!
haha, hans modem kommer att glöda...

you missed out alla andra...

Hans modem glöder redan. Eller polarens.
Någon av dom tankar 2Fast2Furious :D

Ja, tack för idag. Var hur kul som helst.
Synd att det inte var fler där och det ska bli kul o se bilderna. Kommer nog se riktigt bra ut. :rock

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back