Kbc

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
HAYABUSA TURBO igen 👌
alla ni som har kbc hjälmar eller kanske ska köpa.och kanske vill ha ett snyggare visir än genomskinlig

kbc har beslutat att gör irridiumvisiren mer genomskinlig för att kromningen hade en tendens att släppa för lätt :( . dom svarta visirena har dom inte ändrat :yoparty .

driverinblack skrev:
alla ni som har kbc hjälmar eller kanske ska köpa.och kanske vill ha ett snyggare visir än genomskinlig

kbc har beslutat att gör irridiumvisiren mer genomskinlig för att kromningen hade en tendens att släppa för lätt :( . dom svarta visirena har dom inte ändrat :yoparty .

vadå kommer det inte gå att köpa fler spegel glas?eller :3freak

får väll åka och köpa ett visir, de är dyra jävlar de där

Mr Helmut skrev:
vadå kommer det inte gå att köpa fler spegel glas?eller :3freak

får väll åka och köpa ett visir, de är dyra jävlar de där

kromningen på spegelvisiren hade en tendens och släppa lätt. så kbc beslutade att göra spegelvisirena mer genomskinliga så att kromningen inte släpper lika lätt.

du kan fortfarande köpa spegel glas. Men va beredd att det kommer vara ganska genomskinligt,

driverinblack skrev:
kromningen på spegelvisiren hade en tendens och släppa lätt. så kbc beslutade att göra spegelvisirena mer genomskinliga så att kromningen inte släpper lika lätt.

du kan fortfarande köpa spegel glas. Men va beredd att det kommer vara ganska genomskinligt,

dåligt, tycker det funkar ganska bra som de är nu

Spegelglasen brukar inte vara några problem men iridiumglasen tappar färgen lätt som attan :(

jag beställde ett spegel visir till min hjälm och fick det i onsdags. jag trodde inte mina ögon. det såg ut som de va genomskinligt. men man såg att det speglades lite. så jag köpte inte de utan beställde ett svart visir i ställe..
:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back