Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För mig var det en ny hoj, visste inte att den sålts i Europa tidigare och eftersom den ser ut som sina storebröder trodde jag att den var tänkt för racing. Tanken slog mig också att man kanske skulle kunna köra med den i 250 SP men den kanske är för klen för det.Varför ligger denna tråden i racingforumet? Bara för att den heter Ninja gör det inte till en racer,
Ok, jag var grinig i överkant. Sry. Gustav kan flytta mitt inlägg till Mickes Klagotråd istället.För mig var det en ny hoj, visste inte att den sålts i Europa tidigare och eftersom den ser ut som sina storebröder trodde jag att den var tänkt för racing. Tanken slog mig också att man kanske skulle kunna köra med den i 250 SP men den kanske är för klen för det.
Gustav eller Humlan får flytta tråden om den inte hör hemma här.
Den ser iaf ut som en sporthoj, det kan man inte direkt säga om SV650, ER6...Ok, jag var grinig i överkant. Sry. Gustav kan flytta mitt inlägg till Mickes Klagotråd istället.
Hojen är inte mer tänkt för racing än ER-6:an iaf. oavsett om de döper den både till Ninja, Samuraj OCH Geisha...![]()
Det vore inte helt fel. Då kanske man kan få ner kostnaderna för att köra RR en hel del men fortfarande ha kul![]()
Du får fråga de som kör tvåtakt.Jag kör inte rr men är det så kul att ligga och slipstijma? Är inte momenten som pulver kontra fäste ur kurvorna och sena imbromsningar kul?
Du får fråga de som kör tvåtakt.
Visst gör de stora hojarna också det men med tanke på att vi diskuterade en liten hoj med lite effekt tänkte jag att någon som tex kör 125 kunde svara.Vad menar du nu? Stora moppar slipstreamar också, i 125vm skiljer dock inte effekten så mycket mellan hojarna, och förarna ofta jämna därav mycket slipstreamande just där.
Du får fråga de som kör tvåtakt.
Det vet jag väl, men det var inte jag som frågade.Hörrö Slipstream! Alla tycker inte det är kul med gummisnoddssracing och att stå i kurvan och vänta på bättre tider.![]()
Menar du att folk som kör 2-takt inte bromsar sent?Du får fråga de som kör tvåtakt.
Nope, de bromsar väl senast av allaMenar du att folk som kör 2-takt inte bromsar sent?![]()
Sådär, nu börjar det likna något, men de kunde väl ändå satt på ett par clip-on's, med originalsetyre ser det ut att vara anpassat för någon med ryggproblem.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |