Funderar på att börja åka bana framöver och är lite nyfiken på om det finns någon därute som har några erfarenheter av Kawazaki ZX7r/ZX9r som ni kan dela med er av. Det jag undrar över är saker som bromsar, motor, chassi m.m samt om det finns några kända problem med vissa årsmodeller och om dom står sig bra mot motsvarande modeller från andra tillverkare.
Min profil är medelålders familjefar så jag kommer aldrig bli någon värsting utan vill bara få möjlighet att ha kul och få gasa av mig under någorlunda säkra former. Är ganska lång (193) och har av någon anledning fått för mig att Kaworna passar långa personer bättre rent körställningsmässigt. Sen verkar dom vara hyfsat billiga.
Min profil är medelålders familjefar så jag kommer aldrig bli någon värsting utan vill bara få möjlighet att ha kul och få gasa av mig under någorlunda säkra former. Är ganska lång (193) och har av någon anledning fått för mig att Kaworna passar långa personer bättre rent körställningsmässigt. Sen verkar dom vara hyfsat billiga.