Kawazaki ZX-10R och ZZR -1400

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Jag och brorsan var och luftade kawwas nya värstingar häromdagen :yoparty
ZX-10an var grym men ZZR-1400 var :yoparty Fan vilken motor!

Bifogat

• Bild(7).jpg
    Bild(7).jpg
    89.7 KB · Visningar: 294
  • Bild(10).jpg
    Bild(10).jpg
    99.9 KB · Visningar: 272
Last edited:
Riktigt mumsiga hojar, 10:an var inte lika rolig som 04-05 t.e.x, den är säkert lika snabb som den förra men den kändes inte som det i alla fall :fyllisar
ZZR-1400 sköt på som ingen annan hoj :tomten

Så ZX10r var en besvikelse? ska kolla på en i veckan kanske blir en sån :yoparty men ska kolla på en gixxxer oxå kan inte bestämma mig :gnissla
Vad var du besviken på?

Helheten, Gillade inte instrumenteringen. Den kändes tyngre än den förra och vridsvagare :( Plus för styrdämparen dock :rolleyes:

Så ZZR-1400 är värkligen så "äcklig" som man fått höra och läsa lite överallt, trevligt! :)

Hört så mycket posetivt om zx10r så det e bra att man får höra de negativa saker om den :tummenupp ska köra dem länge innan jag beslutar mig för en av dem :banana

Ahmed skrev:
2306218 Hört så mycket posetivt om zx10r så det e bra att man får höra de negativa saker om den :tummenupp ska köra dem länge innan jag beslutar mig för en av dem :banana
Vad är det för årsmodell på gixxern som du är intresserad av?

2Wheeldrive skrev:
2306100 Jag och brorsan var och luftade kawwas nya värstingar häromdagen :yoparty
ZX-10an var en besvikelse men ZZR-1400 var :yoparty Fan vilken motor!

:felämne
Det var ett jefla snyggt skinnställ på den högra bilden du! :rofl :rofl :rofl

Fan du ger mig beslut ångest :va Var 99% säker på zx10 men nu fick du mig tänka om :fatta! ska gå igenom båda noggrant innan jag fattar beslut..
Det e inte lätt men jag måste tyvärr

zpeppy skrev:
2306394 Matcha ställ och hoj är GHEY!! och de vet alla på sporthoj.com:D

Oj, vad det kan tolkas annorlunda! :D

Tror att trådskarparn har en tråd om vilket av ställen som var snyggast och då jag själv har ett likadant Dainese ställ så tyckte jag det var roligt att påpeka att Dainese stället var stället var snyggare alltså jag var inte sarkastisk...... :yoparty .

Och nej mina hojar kostade mer än dom 4000 spänn jag gav för mitt likadana ställ iofs begagnat. :fatta!

Menade såledses inget ont. :pannkyss

ladbol skrev:
2306660 Oj, vad det kan tolkas annorlunda! :D

Tror att trådskarparn har en tråd om vilket av ställen som var snyggast och då jag själv har ett likadant Dainese ställ så tyckte jag det var roligt att påpeka att Dainese stället var stället var snyggare alltså jag var inte sarkastisk...... :yoparty .

Och nej mina hojar kostade mer än dom 4000 spänn jag gav för mitt likadana ställ iofs begagnat. :fatta!

Menade såledses inget ont. :pannkyss
Skit samma, jag orkar inte läsa ditt långa inlägg...ta en öl vettja!

Har redan!

har redan drukit ett par =)

Långt inlägg??

Inlägget var inte nån kritik mot dig .Viille bara klar göra vad jag mena..

2Wheeldrive skrev:
2306200 Helheten, Gillade inte instrumenteringen. Den kändes tyngre än den förra och vridsvagare :( Plus för styrdämparen dock :rolleyes:

Men motorn har dem väl inte ändrat eller?! tyngre säger dem själva att den är, ca 5 kg om jag inte minns fel.. har dock inte kört 06:an, endast 04:a.

Goffe skrev:
2307593 Men motorn har dem väl inte ändrat eller?! tyngre säger dem själva att den är, ca 5 kg om jag inte minns fel.. har dock inte kört 06:an, endast 04:a.
Jag är inte riktigt säker men jag tycker iaf att -04an var mycket smidigare!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT