Kawasaki

Ninja man skrev:
Hör upp ädla förare av dessa fullständigt superva eminenta ädla hojar det finns en liten liten kille som åker en gamal gamal gixx :3freak han hånar oss som kör NINJA jag måste ha hjälp att ta ner honom på jorden vad göra :confused: :confused: :confused:

Om han nu är så liten liten o kör en så gammal gammal hoj, varför behöver du då hjälp? Hjälp!!

CorbenDallas skrev:
Om han nu är så liten liten o kör en så gammal gammal hoj, varför behöver du då hjälp? Hjälp!!

För att han är som en fluga på en färsk koskit och vet inte när han förlorat :hihi :rofl :lol :D

red_ninja skrev:
Du visar bara långfingret åt honom: ) ):):)) han /hon é bara avundsjuk på din utsökta motorcykel, vill du jag ska köra en 8 runt honom nästa gång??

Jag gör det hela tiden men han fattar inte :clown :pangihuve :skrattaåt

:cdevil // Ninja man

Arctic#1 skrev:
Vi vet ju sjalva hvilka eminenta hojar vi har, varfør overbevisa honom då??..

Du vet ju hur flugor är på hundskitar
Alkisen på bolaget
HIV i Afrika etc.etc

Han vägrar att ge upp! :huvet :skrattaåt :hoppskrat

bara skita i han han har inte förstått än men ge honom tid han kommer nog komma in på den rätta vägen igen.. :yoparty

ape skrev:
hehehe japanskt inbördeskrig. :D
Ni har alla grymma hojar helt klart :tummenupp

Men i slutändan är det föraren som avgör, gixxer killen jävlas med dig för att du låter honom göra det helt enkelt eller har jag fel?

Jag lever i en tro att föraren är den mest avgörande faktorn i ett race :) sen kommer inställningar på hojen :va vad sen effekten är eller vilken hoj det är kvittar :) men i sista änden gäller vad man har innanför pannbenet så att inte träfracken åker på alldeles för tidigt, :crash :död vill man ju inte ha.

DB skrev:
Låt mig gissa: På nästa raka smiskade den gröööna om dig och sen dess har du hatat Kawa? :rofl

Nu var det ju inte jag på bilden utan Svampe...

Och nä kawwan kom inte ikapp på rakan... fattades lite cc och effekt för det..

Back