Kawasaki ZX9R -96

Den har ett värde för att den är såpass gammal och fortfarande intakt! Det finns inte så många sporthojar från den tiden som har överlevt. Eller om den mot förmodan nu inte var en så ädel diamant, så har kanske även tjuvarna "sämre tider". Det är ruttet hur det än förefaller vara.:näsblod

Den har ett värde för att den är såpass gammal och fortfarande intakt! Det finns inte så många sporthojar från den tiden som har överlevt. Eller om den mot förmodan nu inte var en så ädel diamant, så har kanske även tjuvarna "sämre tider". Det är ruttet hur det än förefaller vara.:näsblod
Ruttet som fan. Den gick ju fortfarande riktigt bra trots sina typ 6400 mil.

Vete fan vad som gäller med försäkringen men pallar inte kolla det idag.

Thanks iaf

Update: Polisen ringde igår. Nån vänlig själ (tack för det!) hade ringt in som hade sett min hoj undangömd på en bakgata i förorten. Så jag stack ut på nattvandring igår. Hittade min skönhet illa misshandlad med uppbrutet tändlås, låset till sadelutrymmet var uppbrutet. Sadeln och bakkåpan var flisade. Tanken lite bucklig och lacken skrapad på ovansidan. Det så också ut som att någon lagt den på vänster sida då den var skrapad och blinkersen pajjad.... (hoppas att den som snodde flög av styret, landade på vänster sida och bröt ett antal ben i kroppen.)

Fick den bärgad till verkstad inatt...

Blir en annan typ av försäkringsärende nu. Vet inte vad som gäller, men ska läsa på.

Tack iaf till dig som ringde in, uppskattat att du lämnade ditt telefonnummer till polisen också så att jag fick prata med dig!

Last edited:
Man blir ju bara så less på allt sånt här.. men jag hoppas verkligen du får ersättning för det som är skadat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT