Kawasaki Zx6r Stulen!

MrPhill

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Kawasaki Zx6r
Surt som fan! Men natten till fredag stals min Kawasaki Zx6r -01 Blå stulen ur garaget!

MvH Danne!

Last edited:
MrPhill skrev:
2370534 Surt som fan! Men natten till fredag stals min Kawasaki Zx6r -01 Blå stulen ur garaget!

Tänkte ni kan väl hålla ögonen öppna men tveksam på att den finns kvar i stan!

Reg nummret är RZO 643

Ni når mej på mess här eller Telefonnummer 070-36 58 455 Eller 070-247 68 16

MvH Danne!

Vilket område blev den stulen på?

Om jag ser en blå Zx6r så ska kolla reg nr , är den ej skyltad så får man smyga efter...

Tyvärr är den knappast kvar i stan... Vi har ju varit med om liknande grejer förut i den här stan! Troligtvis far hojarna utomlands! Hoppas du har stöldförsäkring!

När jag såg att Johans 525:a blev stulen åkte jag till garaget och låste fast min hoj ordentligt! Jäklar om man skulle få tag i personerna som sysslar med såna här saker! Skulle troligtvis få värre straff än dom men det skulle det vara värt!

Ska dock hålla ögonen öppna efter ZX6:an

Honken skrev:
2371966 Tyvärr är den knappast kvar i stan... Vi har ju varit med om liknande grejer förut i den här stan! Troligtvis far hojarna utomlands! Hoppas du har stöldförsäkring!

Den är nog i Skellefteå...

Mycke möjligt! Känns ändå som man inte vill ha tillbaka den. Vet juh inte va det är för rallare som lagt händerna på den.

Precis, kört skiten ur den eller ollat den runtom. Nästan bäst om den är helt skrot eller aldrig hittas.

Är det försäkringens stöldmoment eller vagnskademoment som täcker skador på en hoj pga ett stöldförsök eller om hojen stjäls och sedan återfinns med skador? Det kanske finns ett uppenbart svar men jag har inte läst försäkringsvillkoren på min försäkring och detta kan ju spela en stor roll om hojen bara är halvförsäkrad.

DR-Zätare skrev:
2374476 Är det försäkringens stöldmoment eller vagnskademoment som täcker skador på en hoj pga ett stöldförsök eller om hojen stjäls och sedan återfinns med skador? Det kanske finns ett uppenbart svar men jag har inte läst försäkringsvillkoren på min försäkring och detta kan ju spela en stor roll om hojen bara är halvförsäkrad.

Alla skador som är relaterade till stölden skall täckas av stöldförsäkringen. Jag hade en bil som blev duktigt sargad efter ett inbrottsförsök och min stöldförsäkring täckte alla skador på dörrar och inredning. Jag hade bara halvförsäkring på bilen.
/Anders

Fundering

Undrar om inte flertalet tjuvar kör försiktigare än de flesta jag har sett dundra runt på sina hojar...
:)

Mell: Du hade nästan rätt , den hittades i Piteå av Polisen i veckan... får väl se om det är nåt kvar av den då dom besiktat den...

riverrafter skrev:
2374939 Undrar om inte flertalet tjuvar kör försiktigare än de flesta jag har sett dundra runt på sina hojar...
:)

och hur många tjuvar har du set köra hoj:D :D

vet hur det gick med min/mina hojjar iaf

tyvärr gick det bra med tjuvarna

den RD;n gjorde 170 enl polis med 2 på hojjen:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...