Kawasaki ZX10R i Lila färg?

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
Jag vet att Kawasaki zx10r finns i Grön, svart, och Titanfärgen här i Europa....och den oranga finns bara utanför Europa om jag är rätt informerad......men den lila finns den här i Sverige (Europa)? För den lila verkar inte vara så vanlig har inte sätt den i butiken, har dock sett en på blocket men den är kanske importerad?

Det är inte den här blå du menar? Isf har jag en kompis som precis köpt en sådan... Och jo, den såldes/säljs som origalfärg hos ÅF.

Bifogat

• zxrr.jpg
    zxrr.jpg
    26.4 KB · Visningar: 163
Rawlaw skrev:
Det är inte den här blå du menar? Isf har jag en kompis som precis köpt en sådan... Och jo, den såldes/säljs som origalfärg hos ÅF.

Just det den finns i blå med ja.....men nej den lila menar jag om du kollar på blocket så finns där en zx10r för 96000kr som är lila

det är den blåa.

Återförsäljar-bilderna är lite mörkare än vad hojjen i själva verket är. sama sak med den gröna.
:)

Sitter iaf Europeiska framblinkers på den.

Robbano skrev:
det är den blåa.

Återförsäljar-bilderna är lite mörkare än vad hojjen i själva verket är. sama sak med den gröna.
:)

Menar du inte att bilderna är ljusare än vad dom är i verkligheten? För den lila på bilden är ju isåfall ljusare på pappret än i verkligheten....för mörkblått är väl en mörkare färg än lila.... :rolleyes:

Jag har ringt upp säljaren och fått bekräftat att det rörde sig om ett blått exemplar och att det är bilderna som är missvisande......alltså tillverkas Kawasaki zx10r inte i lila färg. Därmed var det slut på denna tråden :fakta

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D