Kawasaki zx10r -05- 86000kr

kolla närmare p bilden så der du några röda ringa där sitter inte plstaen ihop kostar inte så många kr alls faktiskt om jag inet minns fel

finns en rapportage i ett Bike nr där står alla delar till z-10 r och vad dom kostar,Men säkert inget som man inte kan laga själv

Gottis skrev:
kolla närmare p bilden så der du några röda ringa där sitter inte plstaen ihop kostar inte så många kr alls faktiskt om jag inet minns fel

finns en rapportage i ett Bike nr där står alla delar till z-10 r och vad dom kostar,Men säkert inget som man inte kan laga själv

Just det ja! det numret av Bike har jag....men att du kan se det på bilden att plasten inte sitter ihop....jag ser inte det iallafall

okej, en ny underkåpa kostar 1345kr per sida.....

kan ju vara ett fynd, men jag hade varit jävligt skeptisk till precis allt om jag tittat på den...

..vilket jag hade gjort på studs om jag haft ens i närheten av 86lax..

IronMike skrev:
Du är väl inte anklagad :tomten

nej men tycker iaf det är dålig stil när man anklagar folk för stöld bara så där tänke riaf ringa killen imorgon och höra med honom :) zx 10 är :yoparty vet att en polare letar efter en hade nog köpt den själv och gasat med om jag hade haft stålar till det

Gottis skrev:
vad grundar du det på :va
Bara min vanliga skepsism.

En nollfemmas ZX10R som gått 200mil nu endast 86K. :banana Han har sänkt cykeln 20K för att det är två små skitmärken i plasten som inte är iögonfallande som han skriver. :banana

Sen att killen heter ZX10R, vilket låter japanskt, samt det faktum att han kör med ett oregistrerat telefonnummer, tyder på långa fingrar... :hihi

:va
Men jag får väl be om ursäkt då om du känner dig träffad. :)

morlock skrev:
Bara min vanliga skepsism.

En nollfemmas ZX10R som gått 200mil nu endast 86K. :banana Han har sänkt cykeln 20K för att det är två små skitmärken i plasten som inte är iögonfallande som han skriver. :banana

Sen att killen heter ZX10R, vilket låter japanskt, samt det faktum att han kör med ett oregistrerat telefonnummer, tyder på långa fingrar... :hihi

:va
Men jag får väl be om ursäkt då om du känner dig träffad. :)

som sagt bara för att du är sån så ska jag verkligen ringa be om reg nr och kolla upp vem som äger den tvivlar verkligen starkt på att man lägger ut en stulen hoj på Blocket skulle iaf inet jag göra :3freak

för en vecka sen så va det en kille som sålde en Gxr 1000 03:a 600 mil för 43 vet att det va en kille här på SH som köpte va den med stulen lr

sen att det är ett oreg nr är väl inget konstigt min mormor hade ett Kontantkort med som inet va reggat :7peta

tycker du alvarligt kan lägga ner den atityden hoppas verkligen inte att det är någon här på forumet som ska sälja den han lär ju inet bli så glad för det :3freak

sussa gott

Det är ett jäla tjat såfort nån annons med bra pris dyker upp...

Sj säljer jag alltid billigt för att få ett snabbt slut på försäljningen .. några lappar hit eller dit. I dagsläget är typ 90% av alla hojjar på blocket fatalt övervärderade.

Priset på zx10an tycker jag är helt rätt, med lite skrapmärken.

Kolla nyss på lite cbr 929, det e helt sjukt vad folk begär. Ofta kring 65 lax. Och då med massa mil på mätarn samt skavanker och fula färgkombinationer. Likadant med andra modeller från andra fabrikat..

Jag sålde min i somras, då det var säsong .. 2000 mil, en del godis, för 49,000:-

Det tycker jag är vettigt pris.

Och så mkt mer tror jag inte folk får. Varför sätter alla så skyhöga priser? Ist för ett färdigprutat pris?

Att kika på mc annonser ett par min, ger känslan av en röd tråd. Att de flesta hojålkarna är snåla, maktgalna sossar som vänder på varenda femtioöring ..när allt annat kostar fläsk. Försäkring etc. Sen klagar många på att det är svårsålt.

*suck*

Hur kan folk begära 50 kakor för en sketen, ursäkta uttrycket, gsx-r 750 från 98 med dåliga däck och saker som behöver fixas? .. eller 65 för en R1a 99a med över 4000 mil på mätarn samt slitet bakdäck? ..då kan man lika gärna lägga till 10 lax å köpa en R1 03a, 1500 mil å mint condition. Fattar inte hur folk tänker..

Just hojjar som är några år äldre verkar så überjävligt övervärderade. Medan de om köper nya hojjar går ner duktigt i pris på 1-2 år.

:3freak

Simpel jämförelse:

http://www.blocket.se/view/6534767.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/6196336.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

Båda är bvsa.. Sånt ser man hela tiden.

:huvet

Last edited:
Gottis skrev:
som sagt bara för att du är sån så ska jag verkligen ringa be om reg nr och kolla upp vem som äger den:3freak
Ja, jag är väl inte lika godtrogen som du helt enkelt. Ska bli spännande att höra vad det är för cykel/ägare.
:)

Jag har också lite svårt att tro att nån skulle lägga ut en stulen hoj på blocket. Det vore höjden av dumhet.

TurboJugend skrev:
Jag har också lite svårt att tro att nån skulle lägga ut en stulen hoj på blocket. Det vore höjden av dumhet.
Jag säljer allt mitt stöldgods på Blocket!! Funkar skitbra, har faktiskt sålt en kamel en gång..

Last edited:
TurboJugend skrev:
Nej det har du rätt i, kanske är bättre att lägga ut den på tradera.se. :va

Racercukel skrev:
Just det ja! det numret av Bike har jag....men att du kan se det på bilden att plasten inte sitter ihop....jag ser inte det iallafall

okej, en ny underkåpa kostar 1345kr per sida.....

Plasta från insidan, baggis!! Kostar kanske 100:-.

Han kanske har 86000 i lån kvar på hojen och ska sluta köra och vill bara bli av med den??

MVH Martin

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...