Kawasaki ZX-10R Rules!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Denna vill jag ha

k_ZX10R_1_800.jpg

k_ZX10R_2_800.jpg

k_ZX10R_3_800.jpg

k_ZX10R_4_800.jpg

k_ZX10R_5_800.jpg

k_ZX10R_6_800.jpg

k_ZX10R_7_800.jpg

k_ZX10R_8_800.jpg

k_ZX10R_9_800.jpg
 
ju mer jag tittar på den desto fular blir den,kommer inte överens med lyset o luft intaget tillex.är inte heller så impad över resten direkt,snygga skivor dock.orginal blinkersen är asful mini ett måste.Tycker nijan o bladen håller ungefär samma klass untsende mässigt kanske är bladen lite finare,men R1 är klart grymmast
 
Holger skrev:
ju mer jag tittar på den desto fular blir den,kommer inte överens med lyset o luft intaget tillex.är inte heller så impad över resten direkt,snygga skivor dock.orginal blinkersen är asful mini ett måste.Tycker nijan o bladen håller ungefär samma klass untsende mässigt kanske är bladen lite finare,men R1 är klart grymmast
I europa säljs den inte med dom blinkerserna.. :fakta
 
Känns som att designavdelningen inte kunde bestämma sig. Både snälla och aggressiva linjer som jag inte riktigt får ihop...Mest svårt har jag dock med fronten.

Tur att Yamaha sköter sig så man slipper skämmas :fakta
 
tycker den är sketasnygg... hade definitivt velat ha en, eftersom alla andra skall ha R1-04, kawa skall ha credit för att dom inte har gått över till seatpipes :tummenupp :tummenupp
 
Den är ju cool!!!

Och Håller med WASP, skönt att det fortfarande finns hojar som inte krystat till det med seat pipes.

Diggar vinkeln på blåset! :)

Blinkersana var dock FETE FULA!!!
Men det är ju enkelt att lösa så deet kan man ju bortse från. :)
 
Jaa, hur ska detta gå. Både Honda, Yamaha och Kawasaki har lovat att deras maskiner ska vara värst (flest hk/kg). Jag tror att Yamahan kommer att vara den vassaste maskinen i slutändan, även om jag hoppas att Honda rycker upp sig och slutar vara "den ständiga tvåan".
 
Jag är måttligt förtjust i lysena och att kåporna ser oerhört plastiga ut. Däremot tvekar jag inte det minsta på att prestandan kommer att vara utmärkt. I alla fall i nivå med de andra märkenas 1000-kubikare... :p
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top