Herregud vilken härlig hoj det är! Röret poppar som en galning och vårsolen börjar värma.. Nu börjar man känna sig hel igen![]()
![]()
Är helt enig! Helt underbar känsla!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herregud vilken härlig hoj det är! Röret poppar som en galning och vårsolen börjar värma.. Nu börjar man känna sig hel igen![]()
![]()
Fin hoj Red! 2015?
Har svårt att bestämma vilket slipon man ska ha - LeoVince kolfiber kostar som SC-Project men känns snäppet vassare. Om man nu ska snåla och inte ta ett Akra![]()
View attachment 428693View attachment 428694
Såhär nördar jag mig en regning Fredag med lite fix i garaget, nu sitter nya koppling/broms grepp!![]()
![]()
Nice! Väntar på att mina ska trilla in från posten!Vad blev det för några du slog till på? Själv blev det korta svarta med grön justerare!
![]()
Härligt att höra! Det gör faktiskt en hel del på utseendet men nya grepp
Jag valde v-Trec safety, sådana som man kan böja upp dock inga korta eftersom jag gillar att bromsa/koppla med tre fingrar![]()
Upp med bild på dom sen!
Blev 15mil ute på vägarna igår, helt underbart!![]()
Vart beställde du från? Motea?![]()
Stämmer, tycker det funkar bra därifrån! 2-3 arbetsdagar så är allt hemma efter beställningsdag samt att de har hyfsat bra utbud för z800.
Själv då? Vart tar du hem grejerna?
Okej! Ja, jag var inne och tittade runt lite, verkar braJust broms/kopplingsgrepp har jag alltid beställd från ebay och alltid varit supernöjd!
Men en vacker dag så kanske jag kostar på mig lite finare grejer
![]()
Haha det tycker jag allt, hur har det gått för dig med tail tidyn? Har du fått av orginal? Och isf är det R&G hållare som du valt? Jag har själv R&G och är super nöjd!![]()
Om man kanske ska traska iväg till garaget och putsa upp fälgarna efter gårdagens bös![]()
Tail tidyn och backspeglar monterades igår! Ja precis, R&G hållare blev det. Riktigt nöjdPutsa kan man aldrig göra för mycket
![]()
Det är ju det här med backspeglar för min del, jag ser väldigt bra med orginal men tycker inte de är allt för snyggt med Musse pig öron på hojen. Vilka satte du på din? Nöjd? Fanns de andra du var intresserad utav och isf vilka? Jag är lite inne på att byta ut mina...
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |