Sigos
Ny medlem
- Gick med
- 17 Jul 2013
- Hoj
- KTM 990sm tidigare: yamaha warrior 1700, honda cb650 caferacer, kawa z800
Jaha nu börjar säsongen dra sig mot sitt slut
Vart många fina turer och mil som Z:an gett mig, men nu när det är dags för att vinterförvara funderar jag på bra billigt depå stöd. Är det nån som har erfarenhet av biltemas? Är det lika bra kvalité som det är billigt eller ska man satsa på lite dyrare?

Folk brukar komma fram till mig o säga att det är riktigt jäkla rått ljud o det bästa av allt är att cheyerna ger en måånga blickar
Men det bästa är att det inte kosta mer än 3k med frakt, hittas givetvis på allas andra favvo sida Ebay 
Har inte kört en meter med den. Så längtan till våren är väldigt stor, om ni förstår vad jag menar
Bakdelen kommer jag att byta ut definitiv. En sak jag saknar på den är växelindikator men såg att man kan köpa till för ca 2000kr inkl montering. Nån som har en sådan monterat?
men om man tittar på utvecklingen av dem så är väl det enda som skiljer 13-14 färgval. 15 vet jag inte om dem gjort nått mindre ingrepp såsom fjädring eller nått. men kort sagt det skiljer sig minimalt om inte obefintligt på nya o begade då dem fortfarande är så pass nya i sortimentet