Kawasaki Z750/Z1000-tråden

Premiärturen aklarad idag. Sjukt najs. :tummenupp

Bifogat

• Z1000.jpg
    Z1000.jpg
    76.8 KB · Visningar: 175
Den snyggaste z750 på länge?

kawasaki-z750-redlux-2w.jpg

kawasaki-z750-redluxw.jpg

kawasaki-z750-redlux-1w.jpg

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/kawasaki-z750-redluxe-by-ad-koncept-ar71615.html

Grym fin även om det inte är mina favoritfärger. Men Z:at framför kylaren var verkligen snyggt.

Coolt med annan framgaffel med radiellt monterade bromsok.

Last edited:
Premiärturen aklarad idag. Sjukt najs. :tummenupp

Fan vad snygg den är, efter jag bytte in min z1000 -09 emot min nuvarande motard så intalade jag mig själv att "nu är det motard som gäller" men efter jag fick känna på den nya z1000 så vetefan alltså... sjukt snygg den vit/röda är, glad för din skull, grym maskin! :tummenupp

En himla massa Rizomaprylar på den...

Kan bero på att Rizoma gör det snyggaste grejerna? ;)
Hade själv rizomaspeglar på min förra z1000, stilrent!

Last edited:
hallå alla sporthojare :)

Nu kommer våren och med den suget efter mc-kortet, jag har hittat en trevlig z750 -04 som jag är väldigt sugen på som förstahoj :) Hurdana är dom? Än så länge har jag bara hört positivt om z750, men det måste väl finnas någon nackdel med dom, rent tekniskt alltså?

:confused:

Köp en från 2007- , dom är betydligt snyggare;) Helt annan design på kåpor och lyse.

hallå alla sporthojare :)

Nu kommer våren och med den suget efter mc-kortet, jag har hittat en trevlig z750 -04 som jag är väldigt sugen på som förstahoj :) Hurdana är dom? Än så länge har jag bara hört positivt om z750, men det måste väl finnas någon nackdel med dom, rent tekniskt alltså?

:confused:

Köp en från 2007- , dom är betydligt snyggare;) Helt annan design på kåpor och lyse.

utseendet är inte det viktigaste nu när det är förstahojjen :brinnerup men rent tekniskt, finns det några nackdelar med z750 -04? och är 42000:- rimligt för en -04 med 2700 mil på mätaren, gubbkörd, nytt drivpaket och helt nytt bakdäck? :yoparty

EDIT: måste även tillägga att den står hos en mc-handlare :)

Last edited:
Tycker 42 låter Svindyrt...men det är min åsikt.
Lägg till 10-20K så får du en mycket finare hoj(om du har råd dvs).

Hmm någon som har förslag på en snygg Hugger till min z750?, gärna lite åt det ovanliga hållet:) Finns många men hittar inte "The One"

någon som ska gå på mc live den 23-25 april vid stora holm? förra året jag var där var det helt värdelöst + att man fick stå i mckö i 40 minuter :P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman