Kawasaki Z750/Z1000-tråden

Någon som kör med Mivv slip-ons till Z1000?

Är sugen på de som heter Mivv Suono.

Vad har ni för erfarenheter av Mivv?
Och kanske några tips på återförsäljare, har bara hittat en enda, BIKESHOP SWEDEN AB

Lyssna på de här utan db killers
http://www.youtube.com/watch?v=WSCcNN9klTY

Jag kollade också på dem när jag hade en z1000 och minns att bikeshop skulle ha en 10-12 000. Finns billigare hos detta företag i england, vet inte hur pålitliga dom är men dom svara snabbt på mail.

http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/

Suono är lätt dom snyggast till Z1000.

Tack för infon, lite skillnad på 8kkr mot 12kkr :)
...om man nu kan lita på dem.

Jag funderar också på MIVV slip ons. De har dem på bikeshop.se men de heter GP. Hörde lite på dem på Youtube och låter riktigt bra. De kostar 8000 där men jag ska kolla länken ovan också.

Jag funderar också på MIVV slip ons. De har dem på bikeshop.se men de heter GP. Hörde lite på dem på Youtube och låter riktigt bra. De kostar 8000 där men jag ska kolla länken ovan också.

Jo jag vet att de har dem, de har även Suono, som jag tycker är ballare. Men ack vad dyra Suonon var. GP'n är billigare men inte lika snygg. :)

Jo jag vet att de har dem, de har även Suono, som jag tycker är ballare. Men ack vad dyra Suonon var. GP'n är billigare men inte lika snygg. :)

Jag får nog hålla med dig på det att Suonon är snyggare och köper man dem från England så är ju priset lite bättre, så det kan nog bli dem ändå. Ska passa på och beställa lite annat om jag beställer slip-on där.

*Känns som att helsvarta fälgar i snyggare mönster hade vart prio. Något i Ducce-stuk då hade jag vart sugen på mer kubik=D.
*Ljuddämparna är ju helt gräsliga, fast det har dom ju varit dom senaste åren dock = bara byta till 4-1 system från Yoshimura/akrapovic=D..
*Och vad är det för hemska kåpor över gaffelbenen?!
*Och den obligatoriska "vindrutan"... Annars e den ju läcker, men inte värt värdeminskningen om 20.000 på ett år...

Jag tycker den ser väldigt klumpig ut på bilderna, men man ska kanske vänta med bedömningen tills man studerat den i verkligheten.

Prislappen blir nog inte så lustig heller, min 08/09 får allt rulla minst ett år till i min ägo.

kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker.:va
Men påminner den inte lite om en skoter:confused:
Aja, får väl se den i verkligheten först innan man bestämmer sig för om den är snygg eller ej.
Men behåller nog min i ett år eller två och fortsätter modda istället:banana

utseendemässigt vette fan. Men ny ram, ny motor. Jag tror verkligen på denna helt nya hoj.
Bara de har fått till låg och mellanregistret, samt den fruktansvärda beteende att hojen vill resa sig i kurvor då man bromsar...

Sänksats!

Hej!
Nu har jag införskaffat mig en Z1000 :D men jag e liten!
Så nu ska det på en sänksats vad behöver jag tänka på??
Blir stödet för långt??

//Lina

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma