Kawasaki Z750 R, avgassystem

waterb0y

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2011
Hoj
08 kawasaki z750
Tjenare. skall köpa mig ett nytt slipon system till hojen, har kollat runt i både svenska affärer och på nätet och fastnat för G&G´s ena modell. men har endast hittat en nätleverantör på detta system ifrån England, och eftersom jag inte känner mig så förtjust i att betala ngt i förväg ifrån en sida ja inte känner till hoppas ja nu att ngn här har köpt ngt ifrån dem tidigare och vet mer om det man får ifrån dem och om dom är seriösa. Eller om ni vet ngn svensk återförsäljare på G&G.

http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/GG_Sport_Black_Inox_Kawasaki_Z_750R_2007_on--product--5320.html

Avgassystem z750r

Hej,nu vill inte jag vara någon glädjeförstörare,men om du har någon ambition att köra på en bandag(utan allt för mycket meck att byta tillbaka system)så är det Kawasaki orginals Akra som gäller,förutom att det är snyggt så är det CE-godkänt.Detta innebär att om du blir stoppad i någon polis-kontroll så blir det ingen ny reg-besiktning (detta blir vanligare och vanligare och kan kosta några tusenlappar).
Akras system finns på www.kawasaki.se .
Vill du sedan ha ´´dön´´så plocka bara ut DB-killern.
Ha det.

PS.Du borde kunna få en 15% i rabatt hos den Kawahandlare där du köpt hojen. Blåset kostar 7.500:00 ord.pris.

Last edited:
Tack, men jag kommer nog endast köra på vägarna, har kollat på akra oxå, men tappa änna suget då ja såg deras fina prislapp, därför ja gärna vill ha G&G´s då detta endast kostar lite mer än 3000 + frakt, en aning billigare :P och även detta är CE-godkännt så slipper tjötet med herr blå.

Tack, men jag kommer nog endast köra på vägarna, har kollat på akra oxå, men tappa änna suget då ja såg deras fina prislapp, därför ja gärna vill ha G&G´s då detta endast kostar lite mer än 3000 + frakt, en aning billigare :P och även detta är CE-godkännt så slipper tjötet med herr blå.

Ta o kolla på akras prislappar abroad så att säga.
kollade på ett akra till min z1000. 7100:- skulle de i svedala ha för det. kollade på calsport.co.uk de ville ha 4800:- inkl frakt och då stod pundet högre än vad det gör nu.

p.s nu var visserligen inte det jag kollade godkänt för gata men det är ju min bag som sagt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park