Kawasaki Z750 extra white ;)

Krueebbs

rajder
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Suzuki rm250 -06, Kawasaki Z750,
införskaffat en ny leksak lagomt till VINTERN ;) haha!
redan hunnit med lite uppfrisering. nu återstår lite småpill med blinkers , nån fet regskylts hållare, ställbara fotpinnar o massa annat småplock. tur att de e långt till nästa säsong. men då ska hon stå redo !!

2vls0tg.jpg

10z0ahd.jpg

11aiq9s.jpg

11r7l2t.jpg

2v2uscz.jpg

dy6tdt.jpg

schysst :D

vitt är underskattat. dock hade jag personligen valt att ha fälgarna svarta... känns för min del lite som kaka på kaka med vita fälgar..

Last edited:
skit snygg hoj vart det

tyckte att det blev helvetes bra med vita fälgar men en mörker att hålla rent :/

tack för alla kommentarer.. aa de kommer vara sjukt drygt att hålla rent, men vill man ha den fin får man lida pin ;)
tkr de gör sig så fruktansvärt med andra färger på fälgarna . smaken e som baken ;) o ja e totalt insöad på vitt :D

Riktigt schysst hoj. hade dock valt o lacka fälgarna i kawagrönt så den sticker ut lite :) Men endå sjukt fin! Tips. Fixa en Hugger och en Belly Pan

bimpen ; tack !! de e en kompis som jobbar som billackerare i sthlm som lackat den. lexus vitbas tror ja de va o sen ligger de en vända pearl på de och 2 lager klarlack. ska försöka få till ett foto med pearleffekten nån dag. riktigt läcker.

aldén ; tacksomfan ! aa de hade fan varit något .. :) o tack för tipset, en hugger är ja ute efter så kom gärna me tips om modell osv. men belly pan tycker jag personligen ser lite sisådär ut. men man vet aldrig .. hihi

tkr de gör sig så fruktansvärt med andra färger på fälgarna . smaken e som baken ;) o ja e totalt insöad på vitt :D
Vita fälgar är skitsnyggt. Och de är inte så mycket jävligare att hålla rena än svarta. För det syns ju ganska väl på en svart fälg också om den är full med bromsdamm och kedjesmörja.

har gått jäkligt bra med dom vita fälgarna faktiskt ;) lite krånglig utformning på fälgarna i vilket fall som helst så all lort e lite smådryg men de går fint att få dom vita igen efter en åktur ..

jeflar va snygg den e....snyggare än min silvriga ju *avis*

Kedjesmörja är historia, köp Profy Dry Lube från Louis! Torrt o fint och precis lika bra! Skillnaden är att du slipper sörjan :krama

nu när vintern är här så kan man ju passa på att småpula lite. här är en liten försmak om vad som kommer hända till sommaren 2012... ;)

snhtoz.jpg

30uzfkp.jpg

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!