Kawasaki Tröja fuck you

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Hej, undrar ifall någon vet vart man kan få tag i dom tröjorna som dom sålde på¨mc mässan i stockholm och varberg där det är kawasaki loggan framtill och baktill står det Fuck you i drive Kawasaki.

=)

Fånig tröja! :dummer

Därimot en som det står Dra Helvete jag kör Honda på vore :yoparty

Jag hade en Honda CB 750 för många år sen som det stog "Kawasaki Killer" på kedjeskyddet, men den blev stulen, förmodligen för att det var en Honda, och således mycket åtråvärd. :D

Jag hade en Honda CB 750 för många år sen som det stog "Kawasaki Killer" på kedjeskyddet, men den blev stulen, förmodligen för att det var en Honda, och således mycket åtråvärd. :D

taskigt att den blev stulen men va fan det är väl inte konstigt moppe pojkar snor ju allt som ser fräckt ut och det är väl därför det är så mycket honda som blir stulet det är ju det ända dom hänger på med mopparna :D :tungan

taskigt att den blev stulen men va fan det är väl inte konstigt moppe pojkar snor ju allt som ser fräckt ut och det är väl därför det är så mycket honda som blir stulet det är ju det ända dom hänger på med mopparna :D :tungan

Nu blev jag nästan svarslös, moppepojkarna vill ju naturligtvis vara så tuffa som möjligt, därför Honda :D men tjuven var ingen moppepojke, utan en knarkare i Skövde, (jag fick reda på vem tjuven var 4 år efter stölden) ramen hittades av en kompis som var ute på militärövning, då ringde jag polisen och frågade om jag fick hämta hem min ram, (kollade ramnr med mina papper) och polisen sa att det var ok att hämta ramen, sen sålde jag ram å papper till en kompis som hade en likadan hoj med sne ram, ca 14 dagar efter att jag sålt ramen så ringde polisen till mig och sa att dom hittat min motor vid en knarkrassia på norrmalm i skövde, då fick jag tillbaka motorn, förgasarna var borta tyvärr, men ändå, lite glad blev jag iallafall. :D

Nu blev jag nästan svarslös, moppepojkarna vill ju naturligtvis vara så tuffa som möjligt, därför Honda :D men tjuven var ingen moppepojke, utan en knarkare i Skövde, (jag fick reda på vem tjuven var 4 år efter stölden) ramen hittades av en kompis som var ute på militärövning, då ringde jag polisen och frågade om jag fick hämta hem min ram, (kollade ramnr med mina papper) och polisen sa att det var ok att hämta ramen, sen sålde jag ram å papper till en kompis som hade en likadan hoj med sne ram, ca 14 dagar efter att jag sålt ramen så ringde polisen till mig och sa att dom hittat min motor vid en knarkrassia på norrmalm i skövde, då fick jag tillbaka motorn, förgasarna var borta tyvärr, men ändå, lite glad blev jag iallafall. :D

Hehe kan jag tänka mig att det var en knarkare. alrdrig blivit av med motorcykel men 2 mopar i mina dar :P och båda blev stulna av två knarkare. en som kom tillbaka och frågade varför moppen inte startade , hade inget tändstift på . Han var rejält påtänd när han kom inte allmänt dum i huvudet =P:huvet

De säljs även på lokala marknader ... skulle dock aldrig få för mig att köpa en sån tröja, de va inte direkt snygga :gnissla

Varför skulle man vilja bära en t shirt med "fuck you" på? Jag anar att de flesta inte begriper hur grovt "fuck you" är på engelska. För ni som inte förstår, det är RIKTIGT grovt, in the real world.

Phil

Såg en tjej med en sådan långärmad fleacetröja på jobbet igår. Stod på ryggen: "FUCK YOU! I drive a Kawasaki" Men det såg ut som att Kawasaki hade två K i början av namnet, så här: "Kkawasaki". Lite konstigt...

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna