Tjenare!
Jag har plockat ner min kawa i molekyler just nu. Främst för att plocka isär motorn ( i farten plockade jag ner hela hojen) för att byta en packning. Som sagt hela hojen är nerplockan och nu slog det mig att jag vill göra i ordning den, Tanken är att jag ska lacka om den å byta plast.
Funderingen jag har är att croma ramen och svart plaskitt. Nu undrar jag bara om det är någon som är grym på photoshop som kan ge mig ett smakprov? Eller andra idéer
allt är välkommet!
Och nu kommer jag till en fråga, hur ser det ut med plast till en kx250 från 91? Nån möjlighet till nyare plastkitt?
Tacksam för svar!
Mvh Per
Jag har plockat ner min kawa i molekyler just nu. Främst för att plocka isär motorn ( i farten plockade jag ner hela hojen) för att byta en packning. Som sagt hela hojen är nerplockan och nu slog det mig att jag vill göra i ordning den, Tanken är att jag ska lacka om den å byta plast.
Funderingen jag har är att croma ramen och svart plaskitt. Nu undrar jag bara om det är någon som är grym på photoshop som kan ge mig ett smakprov? Eller andra idéer
Och nu kommer jag till en fråga, hur ser det ut med plast till en kx250 från 91? Nån möjlighet till nyare plastkitt?
Tacksam för svar!
Mvh Per
Last edited: