Kawasaki KMX

KMX bitch!

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
KMX -89
Hej är ny här. Har precis köpt en kawasaki KMX 125 -89
Nån som har någon teknisk fakta? typ hur den går ostrypt o var strypningen i så fall sitter. samt om det finns något trim?! skulle verkligen behöva hjälp! MVH NIKLAS tack på förhand ;)

Poffer skrev:
Saknar du din KMX, när du har en XR :7peta :tummenupp

Jag har knappt hunnit lära mej känna xr'en ännu. KMX'en var grymt rolig i skogen och på grusvägar, samt att jag inte hann ta farväl av henne. :(

Last edited:
CayLe skrev:
Jag har knappt hunnit lära mej känna xr'en ännu. KMX'en var grymt rolig i skogen och på grusvägar, samt att jag inte hann ta farväl av henne. :(

Ok, Xr e väl inte lika smidig som kmx:en. Och att inte få ta farväl e ju förjävligt!

Poffer skrev:
Ok, Xr e väl inte lika smidig som kmx:en. Och att inte få ta farväl e ju förjävligt!

KXM'en var riktigt smidig att kasta omkring med, fast den blev stulen när jag började busa på allvar. XR'en har jag knappt hunnit köra med då jag blev påkörd.

CayLe skrev:
KXM'en var riktigt smidig att kasta omkring med, fast den blev stulen när jag började busa på allvar. XR'en har jag knappt hunnit köra med då jag blev påkörd.

Vad blev konsekvenserna efter påkörningen då? På hojen o dig?

CayLe skrev:

Vet en jävligt fin till salu om du vill ha en igen. :D

Back