Stomper
signore Artista acceso bici
- Gick med
- 4 Oct 2007
- Hoj
- Honda MTX 125, Honda MBX 125cc, KTM 250cc enduro, Kines 200cc"enduro", Husqvarna 500 enduro och en moppescooter
Jo, nu visade det sig att det ska vara 12 volt på min gamla kmx och det löser en del problem med att konvertera till just 12 volt
Batteriet står på laddning så en fråga innan jag kopplar in det:
När den går på tomgång så lyser framlyset som det ska men vid minsta gaspådrag sjunker ljuset hastigt för att sen endast bli lägre ju högre varv, ner i tomgång och det lyser fint igen. Kan detta ha med att göra att inget batteri sitter i?
Jag vill ju inte koppla in batteriet och sen få veta att jag absolut skulle gjort något annat först för att slippa att hojen rasar ihop i smådelar som jag kan bygga mekano med
Batteriet står på laddning så en fråga innan jag kopplar in det:
När den går på tomgång så lyser framlyset som det ska men vid minsta gaspådrag sjunker ljuset hastigt för att sen endast bli lägre ju högre varv, ner i tomgång och det lyser fint igen. Kan detta ha med att göra att inget batteri sitter i?
Jag vill ju inte koppla in batteriet och sen få veta att jag absolut skulle gjort något annat först för att slippa att hojen rasar ihop i smådelar som jag kan bygga mekano med