Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Långa farbron skrev:2524975Finns någon bastard-modell som aldrig sålts i sverige som heter KLX-R som visst skall vara hyfsat vass.
Har nog plitat ner någon sammanställning om det någon gång har jag för mig![]()
Ivil skrev:2524676Vaere för skillnad mellan dessa två modeller ur Kawasakis sortiment? Ere nått att ha?![]()
Ivil skrev:2525147Finns det några uppenbara svagheter hos dom eller e dom av samma kaliber som XT,XR och DR serierna?
, det var ett tag sedan jag hade min) och dom börjar ju bli några år!Ivil skrev:2525270Låter som en spännande hoj och den har ju ett ganska suspekt utseende.
Tycker bara att det har varit väldigt tyst om den här modellen då alla pratar om XT,XR,DR och WR men aldrig om KLR/X. Ska nog forska lite i dessa modeller då dom verkar balla samt lite ovanliga.
Hur e reservdelspriserna på Kawa mot resten av dom Japanska märken?
Har en klx250r -93 en fyrtaktare med 30 kusar på bakhjulet hojen väger 100kg går som fan i skogen!dock inte så kul på vägen.Ivil skrev:2524676Vaere för skillnad mellan dessa två modeller ur Kawasakis sortiment? Ere nått att ha?![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!