Kawasaki dekal

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Lämnar in min z750 för omlackering nästa vecka och behöver därmed två nya kawasaki dekaler på tanken. Har mätt den som sitter på och den är ca 175x28 och någon sådan har jag inte lyckats hitta på nätet.

- Är det någon här som kan fixa fram två sådana dekaler eller vet vart jag kan få tag i sådana snabbt?

- Är det någon som har logon i vektor grafik eller kan fixa det så jag kan lämna in den till ett lokalt tryckeri?

Mvh

Johan

Eller så går du bara in till närmaste Kawasaki återförsäljare. Har dom det inte hemma på lager, fixar dom fram det på två dagar

Fixade från återförsäljaren när jag lackerade förra hojen men deras (original) består av en text (i detta fallet svart) och sen en outline i hojens färg. Denna outline matcha typ sådär med hojens färg och vill därför bara ha texten som dekal.

Dekalen skall vara svart även denna gång så om du har svarta utan outline i storlek omkring 175x28 så är jag mycket intresserad Macke.

Fixade från återförsäljaren när jag lackerade förra hojen men deras (original) består av en text (i detta fallet svart) och sen en outline i hojens färg. Denna outline matcha typ sådär med hojens färg och vill därför bara ha texten som dekal.

Dekalen skall vara svart även denna gång så om du har svarta utan outline i storlek omkring 175x28 så är jag mycket intresserad Macke.

Dom jag har är utskurna i svart vinyl. Tror dom är 170mm långa, och ser ut såhär när dom satt på min förra hoj:

Bifogat

• HPIM2118.jpg
    HPIM2118.jpg
    106.7 KB · Visningar: 111
  • HPIM2090.jpg
    HPIM2090.jpg
    126.9 KB · Visningar: 125
Back