Kawasaki 636 stulen i Göteborg 13/3-15/3

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Kawasaki 636 stulen i hovås söder om göteborg i veckan.

Någon som sett eller hört hojen? Snälla ringa polisen!

Här kommer bild!

Edit:
REGNR: TNH 850
E. IDENTIFIERINGSNUMMER: JKBZX636BBA002174
REG I SIFFERFORM: 816242850

Bifogat

• IMG_3469.jpg
    IMG_3469.jpg
    249.9 KB · Visningar: 456
Last edited:
Garagedörren blev till flisor! Dom har dessutom flyttat typ 20 däck för att få ut den! Och snott nykeln som satt i min gamla moppe! Men inte moppen! Haha

Min blev stulen samma natt. Det var en del annat på nyheterna i början på förra veckan så konspirationsmakarn i mig säger att det va en räd.

Ett vårtecken tydligare än fjolårets ruttnande hundbajs, metrosexuella småpojkar i Singhalinnen och huttrande latte-idioter på stans uteserveringar är när det börjar stjälas hojar med kåpor utan startspärr...

Sa jag att jag lider med dig..?
Det gör jag.

Nyheter, hojen går fortfarande i tynnered och är delvis svartlackad. Grabben som kör den har som tur var en förkärlek till hårvax och adidasbyxor, så är ju bara att hoppas att aset drar omkull snart!

Bra att veta: En Kawasaki 636 2003 drar LÄTT ifrån en Volvo s60 2002 :banana

Såg du banditen själv?

Sitter plåten kvar fortfarande och hur är lacken mer specifikt, syns något grönt?
Tänkte om man har vägarna förbi där så kan man ju hålla utkik.

Noterade 4 unga män utan hjälm på två trimmade mopeder/mc idag på väg in mot city efter Mariaplan, rimligt att anta att det var någon annans fordon de körde. Sjukt att de åker så öppet.

Surt... drabbades ju själv förra året
Håller gluggarna öppna
Det finns ju tyvärr alldeles för många av den sorten i de krokarna....

Såg du banditen själv?

Sitter plåten kvar fortfarande och hur är lacken mer specifikt, syns något grönt?
Tänkte om man har vägarna förbi där så kan man ju hålla utkik.

Noterade 4 unga män utan hjälm på två trimmade mopeder/mc idag på väg in mot city efter Mariaplan, rimligt att anta att det var någon annans fordon de körde. Sjukt att de åker så öppet.

Bakdelen är fortfarande grön, och skylten är plockad. Det var min lillasyster som gjorde ett tappert försök att dra ikapp honom (gullunge <3). Frontkåpan ska dock vara svart. Har inga direkta förhoppningar om att få tillbaka den, vill helst bara att aset lyckas tillfoga sig själv oändligt med smärta haha.

Att dom vågar vara så öppna är att dom inte har något kvar att förlora.

Det fattas en och annan clown för att få ihop till en hel cirkus :D
Bakdelen är fortfarande grön, och skylten är plockad. Det var min lillasyster som gjorde ett tappert försök att dra ikapp honom (gullunge <3). Frontkåpan ska dock vara svart. Har inga direkta förhoppningar om att få tillbaka den, vill helst bara att aset lyckas tillfoga sig själv oändligt med smärta haha.

Rör han sig i stan eller i utkanten?

Tror jag såg din hoj i stan i början av säsongen, jeans och hoodie hade han på sig när det var svinkallt ute.

Last edited:
Om du som kör runt på skiten mot förmodan är läskunnig, jag önskar dig en plågsam död med en fruktansvärt massa roadrash.

Inte nog med att du snor hojen ifrån mig, du ska dessutom utföra jävla kamikazeattaker mot min bil?

Om du nån gång skulle få syn på hojen helt allena så kunde du ju bjuda den nye ägaren på en service, t.ex. är kanske inte däcken inoljade på länge? :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT