Kawagrönt

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
En mc är väl ganska snygg i neongrönt (tycker vissa). Men kolla in denna bil. Det borde vara kriminellt med en neongrönt på en bil. Jag skulle betala för att få den där saken bort från mitt garage

Bifogat

• n8-070.jpg
    n8-070.jpg
    84.3 KB · Visningar: 189
Hehe fi fan. Men de där är väl mer spygrönt än kawagrönt, den är för ljus. En här i stan har en crx som är lite mer kawagrön o de gör sig riktigt bra.

Men det är väl i alla fall inte en originalfärg. Audi har ju sin paradisgrön som borde heta helvetesgrön. Usch! :död

minbil(4).jpg

Ähh ninjagrönt är fränt, den här BMWn städade rent i 402 meters racet på BMW träffen i Gävle 2002

winner.JPG

SvartR1a skrev:
En mc är väl ganska snygg i neongrönt (tycker vissa). Men kolla in denna bil. Det borde vara kriminellt med en neongrönt på en bil. Jag skulle betala för att få den där saken bort från mitt garage
Den lär väl inte vara helt lättsåld... :)

Last edited:
alltså det heter ju inte kawagrönt för inget. En Kawa skall vara grön! men övriga fordon göre sig inte besvär. Speciellt inte bilar :-)

Enligt mig är zx9r i den grön,vit,lila en av de snyggaste hojjarna som finns. Även de lite äldre kaworna med grön,vit,blå är jävligt läckra. Men det är ju liksom lite av deras grej...färgen alltså. Precis som en ferrari eller en ducce skall vara röd. Även om båda är helt okej i gult med.

En sukka tex gör ju sig bäst i vit-blå-ljusbli med röda inslag. eller vad säger ni andra?

Ser ut att vara mest ninja-folk som skriver i tråden, undrar varför... :rolleyes:
En bil helt i kawa-grönt blir nästan lite för mycket grönt tycker jag nog, men vill man synas så funkar det ju.

Ähh.. grönt är fint.

Jag har funderat på att måla min mustang i en originalgrön färg. Tyvärr är den inte lika grön som kawasakigrön.

1971GreenMach1.jpg

Kryptonit skrev:
Ähh.. grönt är fint.

Jag har funderat på att måla min mustang i en originalgrön färg. Tyvärr är den inte lika grön som kawasakigrön.
Wow! Det där var ju supersnyggt! Brutal bil! :yoparty :Bugar

Kryptonit skrev:
Ähh.. grönt är fint.

1971GreenMach1.jpg
Snygg, men jag tycker att dom är snyggast i gult/svart. Själv har jag haft en sådan där, tyvär inte i orginal lack.

heggeli skrev:
Snygg, men jag tycker att dom är snyggast i gult/svart. Själv har jag haft en sådan där, tyvär inte i orginal lack.

Nä... för mig står valet mellan den gröna färgen (från 1971), orange (1970), blanksvart eller som den är nu mattsvart :)
http://www.kryptoniten.se/gallery/albums/userpics/jag/mustang/002.jpg

Någon som kommer ihåg den gröna bilen i filmen the rookie?
http://www.imdb.com/title/tt0100514/
Efter clintans kommentar som var i stil med "Den som lackat den där bilen borde skjutas" har jag varit sugen att lackera en bil i samma färg. :)

Någon som kommer ihåg den gröna bilen i filmen the rookie?
http://www.imdb.com/title/tt0100514/
Efter clintans kommentar som var i stil med "Den som lackat den där bilen borde skjutas" har jag varit sugen att lackera en bil i samma färg. :)[/QUOTE]

Du är en tuff jävel du , tänk om Clintan får reda på det. :eek:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back