kawaexperter se hit

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hej alla kawaexperter!

Har en zxr 750 -95:a på G, rullat 3900mil, nyservad, inklusive ventiljustering, nya gaffelpackningar, nya flytande skivor fram + nya belägg, slip on + originalsystem medföljer, bra däck.

vad tycker ni är ett rimligt pris? hur funkar denna modell (fågel eller fisk). Ni som kan eran kawasaki, berätta så mkt som möjligt då jag är grön när det kommer till kawasaki dvs har inte så mkt erfarenhet av detta fabrikat. Några speciella svagheter när det kommer till motorn? fyll på

tack på förhand

Du har väl precis haft en Kawa 750? :confused:

Hej alla kawaexperter!

Har en zxr 750 -95:a på G, rullat 3900mil, nyservad, inklusive ventiljustering, nya gaffelpackningar, nya flytande skivor fram + nya belägg, slip on + originalsystem medföljer, bra däck.

vad tycker ni är ett rimligt pris? hur funkar denna modell (fågel eller fisk). Ni som kan eran kawasaki, berätta så mkt som möjligt då jag är grön när det kommer till kawasaki dvs har inte så mkt erfarenhet av detta fabrikat. Några speciella svagheter när det kommer till motorn? fyll på

tack på förhand

jupp men det var en nyare årsmodell som jag ej hade möjlighet att prova då den såldes rätt så snart efter inköp, vill veta mer om de lite äldre

Hey abe, letar du efter ny hoj! Jag drar ner till Vbg om 2 veckor. fixa dig en hoj då!!!

eyy man! fan va gött:) var ett tag sen, jo har en kawa på zxr 750 på ingång, om allt går bra så hämtar jag den på lördag.

Nyheter
Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back