Kawa zx9r VS Cbr 954RR

Kawa = Skit
Honda = Bäst

Fattar ni inte att det är så :mad: ?
Fattar ni inte att jag har rätt och ni har
fel och att alla männsikor måste tycka som jag gör :mad: :rolleyes: :va
 
Last edited:
Well..
Jag är en kawa man men om man skulle välja mellan zx-9r och cbr954 skulle det definitivt vara hondan. Den är lättare, starkare och mera rejs än zx-9r även om den också är "touring" hoj ;-).... :D

Ska d va kawas skall det vara zx-6r eller zx-10r!! :tummenupp
 
Daniel R skrev:
Ja den gjorde d!! Värst vad detta var känsligt...:) :kulspruta


Det var ju en ganska inkonkret fråga, som lämnade mycket öppet för fantasin... och vips öppnade folk sina hjärtan. Eller som viktor skrev - sepetråd.
 
Ända sättet att ta reda på vilken motorcykel som är bäst! (FÖR DIG)
Är att provköra båda och välja själv!
Mitt val blev Kawasakin för där kändes jag mera "i" cykeln än med Hondan!
Annars har inte jag tillräckligt med kunskaper för att nyttja deras fulla prestanda iaf!

Lycka till nu : )



Plus att jag inte gillade den gröna färgen innan jag köpte den! (men berätta det ej för någon :tungan
 
ninja Pidde skrev:
Titta vad jag har så får du svaret... :D :D :D


Hade inte du en Ducce SS i.e. 900 innan?

Du har väl inte gått o bytt ner dig, min vän? :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top