Kawa zx7r

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Ska iväg och provköra en ZX7:a. Är tyvärr inte så hemma på fel och brister på den modellen. :confused: Är det något speciellt att hålla utkik efter eller är det bara ren standardkoll som behövs?
Många tack på förhand :)

Har inte hört att det skulle vara några modellspecifika problem på ZX7. En standardkoll räcker nog långt.

CBRDea skrev:
Ska iväg och provköra en ZX7:a. Är tyvärr inte så hemma på fel och brister på den modellen. :confused: Är det något speciellt att hålla utkik efter eller är det bara ren standardkoll som behövs?

Själv kör jag en ZX7-R -98 och det som kan vara lite problem med kawa är-------------INGET :) köp!!!!!!

Nä men det är nog inga problem, kolla "skrammel" i motor, lager och vevstakar! kolla om service är gjord! även bromsskivor, och drivpaket är ju fint att kolla (svindyrt) annars inga större problem!

Va det inte någon av dem årsmodellerna som hade duktiga växellådsproblem,lillbrorsan hade en,gick ruggigt bra för att vara en 7'a,men vill bestämt minnas att det var något med lådorna...

Har för mig att det bara var 9:orna som hade lite problem med sina lådor. Och då 95 års modell.

Har iaf. inte haft några problem med min 7:a.

Packboxarna i framgaffeln har blivit lite kassa nu. Men de kostar ett par hundralappar så.. :)

Jag är kär i min iaf!

CBRDea skrev:

ställ frågan på NCS där finns säkert fler som kör 7:an !

// TOK :fyllisar

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...