Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft båda, och bryr du dig inte om försäkringar osv så tycker jag helt klart Ninjan gäller, hondan är mer touring.. Men sen vet jag inte vilka årsmodeller du menar osv.. Men mitten på 90talet så tycker jag ninjan är den roligare av dom två!dim skrev:vad tycker ni som vet ngt? och varför...
kan inte riktigt bestämma mig..
tack på förhand!![]()
DisqoBizkit skrev:Jag har haft båda, och bryr du dig inte om försäkringar osv så tycker jag helt klart Ninjan gäller, hondan är mer touring.. Men sen vet jag inte vilka årsmodeller du menar osv.. Men mitten på 90talet så tycker jag ninjan är den roligare av dom två!
Det är inget fel på hondan, jag vär jättenöjd med den med, men Ninjan är ett strå vassare på många plan i min mening!
Det skiljer alltid en massa.. spelar pengarna nån roll? kolla först...dim skrev:Troligtvis 96-99 nånstans, säg 30000-50000:-
det skiljer väl inte så mkt i försäkring..klass 7 båda antar jag
weeeiii skrev:jag har också lite besluts ångest, jag har tänkt mig CBR,ninja eller gsxr mitten 90-tal. fördelar och nackdelar på dom 3 hojarna. försäkring ?!?!?!?!![]()
DisqoBizkit skrev:Det skiljer alltid en massa.. spelar pengarna nån roll? kolla först...
Huh?! Sa jag detta då? Jag sa att det skiljer massa mellan alla hojar mellan bolag mellan personer osv.. nej märke kanske inte direkt spelar in men ingen hoj är likadan effekt/vikt/ålder/stöldbegärlig osv.. det är en snårskog.. Jag fick två helt olika premier på likadan hoj i samma bolag...dim skrev:märke avgör väl inte försäkring, de e väl skadefria år, kw/kg, postnr., ålder eller vadå?
DisqoBizkit skrev:Huh?! Sa jag detta då? Jag sa att det skiljer massa mellan alla hojar mellan bolag mellan personer osv.. nej märke kanske inte direkt spelar in men ingen hoj är likadan effekt/vikt/ålder/stöldbegärlig osv.. det är en snårskog.. Jag fick två helt olika premier på likadan hoj i samma bolag...
dim skrev:märkliga de där rackarna (fb alltså)...men vadå, tror ni n ninjan e dyrare?
dim skrev:märkliga de där rackarna (fb alltså)...men vadå, tror ni n ninjan e dyrare?
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |