Video Kawa vs BMW

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
nopes, inte om man drevar, blir som en stunthojj med pizzadrev.. dock blir ju hojjen hetsigare och mer benägen att bitchslappa föraren. ;)

Men det måste ju bli näst intill omöjligt att hålla ner framhjulet?

Med min förra k6(+2 bak) kunde jag kanske hitta upp till trean på Gåsen men då var det dags att bromsa igen... :brinnerup
Nu är jag iof långsam men men :rolleyes:
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Men det måste ju bli näst intill omöjligt att hålla ner framhjulet?

Med min förra k6(+2 bak) kunde jag kanske hitta upp till trean på Gåsen men då var det dags att bromsa igen... :brinnerup
Nu är jag iof långsam men men :rolleyes:

Jo, det är det som är problemet.. jag börja dreva min k6:a körde -2 fram och +1 bak.. blev en massa bitchslappande ur böjjarna, passade inte min körstil men den axxa ju bra som fan.. men föraren av bmw:n hade ännu mer aggressiv drevning på sin k5:a.

Jag är inte bekväm med att den börjar gå på bakhjulet direkt man vrider på fullt ur böjjarna så jag gick ned till endast -2 fram och då blev det behagligt att köra den igen. Och den är lugnare med slicks mot gatdäck.

Man kan ju även läsa i NeonMannens racerapport att han tyckte det var jobbigt med tokdrevningen. http://oberg-racing.se/?p=673

Kommer satsa på att köra mycket med kawan i juli, då får man se om man kommer över rädslorna och får upp lite fart. För hojjen äre inte fel på bara föraren.
 

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Sverige
Hoj
KTM 625 SMC -05
Ok, då säger jag såhär, kawan var drevad (dock inte lika hårt som bmw:n)..... bwm;n var tok drevad för att kanske tom växla upp till 6:an på gelleråsen rakan..

Klart är på filmen att man ser att kawan är den starkare hojjen..

Nu hänger jag inte med, du hoppar av glädje för att kawan drog ifrån BMWn liiiite (för det är fan inte så kawan försvinner i horisonten precis) på rakan när BMWn tydligt inte går för full? Samtidigt som BMWn kör åttor runt kawan på resten av banan? :huvet
Vore intressant om BMWn fick till växlingarna, då hade nog kawan fått jaga istället för tvärtom.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Nu hänger jag inte med, du hoppar av glädje för att kawan drog ifrån BMWn liiiite (för det är fan inte så kawan försvinner i horisonten precis) på rakan när BMWn tydligt inte går för full? Samtidigt som BMWn kör åttor runt kawan på resten av banan? :huvet
Vore intressant om BMWn fick till växlingarna, då hade nog kawan fått jaga istället för tvärtom.

Nu hänger inte jag med, du ser väl själv vilken som drar ifrån på rakan och är den starkare hojjen?. Om kawan hade haft en snabbare förare hade den kört 8:eek:r runt bmw:n. Du tror väl inte att nån förare (med racingerfarenhet) som kommer ut på rakan på gelleråsen inte håller stumt?. Slutsats kawan äger bmw! /the end ;)
 

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Sverige
Hoj
KTM 625 SMC -05
Nu hänger inte jag med, du ser väl själv vilken som drar ifrån på rakan och är den starkare hojjen?. Om kawan hade haft en snabbare förare hade den kört 8:eek:r runt bmw:n. Du tror väl inte att nån förare (med racingerfarenhet) som kommer ut på rakan på gelleråsen inte håller stumt?. Slutsats kawan äger bmw! /the end ;)

Man tolkar så det passar förstår jag, och jag ska inte spräcka bubblan för dig.:krama
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
att jämföra två hojar med två helt olika förare verkar enl mig vara helt utvecklingsstört. Säger absolut ingenting...
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top