Kawa KLX 650

Exander

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
KTM LC4
Jag har en polare som är sugen på att köpa en Kawasaki KLX 650 -94 men både jag och han vet inte så mycket om denna hoj!

Någon som vet och kan säga lite positiva och negativa saker om denna hoj!!! :tummenupp

trött å tung men säkert väldigt hållbar. jag hämtade en från tyskland, den hade bara gått 1050mil och det syntes verkligen att den var välvårdad. taskiga packboxar i gaffeln, fick ge 18500:- för den. den fanns i kiel. hade den bara ca 300-400mil, gick bra men var trött. öm i baken efter mälaren runt förra året. sålde den för ca 26000:- här hemma sedan. coolt att det är usd gaffel på den! choken sitter dumt till om man ska hålla på med den under färd

Exander skrev:
Jag har en polare som är sugen på att köpa en Kawasaki KLX 650 -94 men både jag och han vet inte så mycket om denna hoj!

Någon som vet och kan säga lite positiva och negativa saker om denna hoj!!! :tummenupp

Hejsan, jag har en klx. Och kan svara på alla dina ev. frågor...

Ocj min är knappast trött eller slö. Men så är den inte original heller.... :tummenupp

/Zana

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back