Har inte sett något yttre läckage, allt ser nytt och fräscht ut vilket kvitton osv styrker då pump slangar och kylare är bytta. Motorn är renoverad för ca 30 timmar sedan.
Kört 5 timmar själv på hojen innan jag ställt undan den inför vintern. Fick fylla kanske 10cl vatten vid 2 tillfällen. Tar man av locket när den är kall syns inte vattnet men så fort man fyller i lite kommer de upp. Klar gul ny vätska.
Den kan även vara tjurig att få igång om man startar den kall och råkar få motorstopp efter någon minut. Oftast är den halvsvår att få igång även varm. Man får verkligen kicka snabbt och hårt. När den verkligen går igång så går den bra!
Har justerat lite smått på förgasaren och den har blivit bättre till en viss gräns.
Inga som helst missljud varken kall eller varm.
Har inte haft tid att kolla stiftet. Men de ska också vara nyligen bytt. Ser helt nytt ut på utsidan iaf
Men är mest brydd på vattnet. Vart är de vanligast att det tar vägen? Eller är det normalt att den kanske trycker ur sig till rätt mängd och de är jag som är dum bara?
Kört 5 timmar själv på hojen innan jag ställt undan den inför vintern. Fick fylla kanske 10cl vatten vid 2 tillfällen. Tar man av locket när den är kall syns inte vattnet men så fort man fyller i lite kommer de upp. Klar gul ny vätska.
Den kan även vara tjurig att få igång om man startar den kall och råkar få motorstopp efter någon minut. Oftast är den halvsvår att få igång även varm. Man får verkligen kicka snabbt och hårt. När den verkligen går igång så går den bra!
Har justerat lite smått på förgasaren och den har blivit bättre till en viss gräns.
Inga som helst missljud varken kall eller varm.
Har inte haft tid att kolla stiftet. Men de ska också vara nyligen bytt. Ser helt nytt ut på utsidan iaf
Men är mest brydd på vattnet. Vart är de vanligast att det tar vägen? Eller är det normalt att den kanske trycker ur sig till rätt mängd och de är jag som är dum bara?