Kawa återförsäljare Luleå?

Är inte förvånad av deras konkurs,sämre affär har jag aldrig hittat.Bara så enkelt som att svara i telefonen verkar helt omöjligt.

boppaloo skrev:
Den nya handlaren kommer att sälja Honda och Ktms hela fordonssortiment.Tillbehör och reservdelar kommer att finnas hemma i vanlig ordning.
:7peta :D

2fast4you skrev:
Är inte förvånad av deras konkurs,sämre affär har jag aldrig hittat.Bara så enkelt som att svara i telefonen verkar helt omöjligt.
vem har sagt nåt om konkurs???,kan vara så att dom bara :7peta lägger ner

2fast4you skrev:

mm och hjälpa kunder i butiken verkade lika svårt. Flera gånger har dom fått chansen men sumpat den varje gång. :7peta :huvet
fd norrlandsbo

Creeed skrev:
mm och hjälpa kunder i butiken verkade lika svårt. Flera gånger har dom fått chansen men sumpat den varje gång. :7peta :huvet
fd norrlandsbo

Har också varit inne på MC-Norr och gått omkring och kikat, men försäljaren som var där satt bara inne i sin lilla kub och såg uttråkad ut.

Så frågan är, till vem ska man vända sig för att få byta min hjälm? :va

Woho, ringde precis till lindroths bil och de har tagit över mc sortimentet av mc norr.
Var bara att komma in så skulle jag få byta :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...