Katter, en utmärkt förvaringsplats

20051205-JUAN.jpg

Gogogo... :rofl

Blir däremot irriterad när jag ser alla skitungar som sitter på katter och sånt på den sidan.

:hihi .....när jag jobbade på djursjukhuset så op. vi en katt som hade en strumpa och en leksaksråtta i lite annat i magen.Vi var helt förstummade när vi plockade ut allt detta i magen på katten :va .Så hade vi en hund som hade 25 stenar i magen...husse tyckte han va lite "stum" i magen :D .//:hej

A-star skrev:
:hihi .....när jag jobbade på djursjukhuset så op. vi en katt som hade en strumpa och en leksaksråtta i lite annat i magen.Vi var helt förstummade när vi plockade ut allt detta i magen på katten :va .Så hade vi en hund som hade 25 stenar i magen...husse tyckte han va lite "stum" i magen :D .//:hej

Vår kattjävel sket pärlband hela förra julen för av någon anledning var det kul att käka julgransglitter..... Och folk påstår att katter är smarta.

:hihi ...hoppas den mår bra nu så den kan äta mer glitter i år :hihi
Chrille skrev:
Vår kattjävel sket pärlband hela förra julen för av någon anledning var det kul att käka julgransglitter..... Och folk påstår att katter är smarta.

2fast4hjo skrev:
Jobbade extra som läkarsekreterare på djursjukhus (ja vi skriver journaler på djuren också) så kom det in en hund som hade svalt en BH :3freak

Sugen på matte kanske :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...