Anciol
Bitterfitta MC
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hej vänner och allvetare!
Ena kissen, 7 månader gammal har blivit könsmogen. Detta visade hon genom att kissa i min ryggsäck, på soffan och precis i mitten på sängen så att bådas täcken blev blöta
. Hon kissade i soffan samtidigt som jag satt och pratade med veterinären. Krävs att man har koll på henne hela tiden, och det orkar jag inte!
Sambon blir tokig, och, trots mitt goda humör och mitt långa tålamod blir jag det också...
Finns det några tips på hur vi ska stå ut tills den underbara dagen då hon blir lobotomerad?? P-piller kräver ju doktorsundersökning och är man student så är man...
Testat att duscha henne, gått ut med henne etc, för att hon ska bli lite törtt, men icke!
Bifogar en bild på stolbenen, nån kanske vill ha med henne till Las Vegas??
Ena kissen, 7 månader gammal har blivit könsmogen. Detta visade hon genom att kissa i min ryggsäck, på soffan och precis i mitten på sängen så att bådas täcken blev blöta
. Hon kissade i soffan samtidigt som jag satt och pratade med veterinären. Krävs att man har koll på henne hela tiden, och det orkar jag inte!Sambon blir tokig, och, trots mitt goda humör och mitt långa tålamod blir jag det också...
Finns det några tips på hur vi ska stå ut tills den underbara dagen då hon blir lobotomerad?? P-piller kräver ju doktorsundersökning och är man student så är man...
Testat att duscha henne, gått ut med henne etc, för att hon ska bli lite törtt, men icke!
Bifogar en bild på stolbenen, nån kanske vill ha med henne till Las Vegas??

...och eftersom jag inte ville ha några banjolirande kissemissungar, så ringde jag till ett telefonnummer som jag nu inte kommer ihåg