Katt & Råtta på E22:an

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
CBR600FS
Är det nån härifrån jag lekt katt & råtta med på E22:an mellan Sörping och Loftahammar ikväll ? Det rådde ju hur som helst ingen tvekan om vem det var som var råtta i sammanhanget - underteckand tar helt och fullt på sig den uppgiften :) (som om man har nått val när resurserna inte räcker till...)

Trodde dock att jag skulle bli bjuden på kaffe i Tindered men ack så fel man hade... Lite uppfostran tack ! :6surkart :D

Jaja... när min tur på E22:an blivit x antal mil längre än vad det var tänkt var det dags att vika av, det blev ju trots allt kväll...
 
Sanna-Lkpg skrev:
2466808 Är det nån härifrån jag lekt katt & råtta med på E22:an mellan Sörping och Loftahammar ikväll ? Det rådde ju hur som helst ingen tvekan om vem det var som var råtta i sammanhanget - underteckand tar helt och fullt på sig den uppgiften :) (som om man har nått val när resurserna inte räcker till...)

Trodde dock att jag skulle bli bjuden på kaffe i Tindered men ack så fel man hade... Lite uppfostran tack ! :6surkart :D

Jaja... när min tur på E22:an blivit x antal mil längre än vad det var tänkt var det dags att vika av, det blev ju trots allt kväll...

Du har välan inte tjöört för fårt? :D

Och sen är det väl sisten som bjussar på kaffe. :) Fast om du var råttan så kommer ju katten efter. Det här blev komplicerat...
 
PalleP skrev:
2466871 Du har välan inte tjöört för fårt? :D

Och sen är det väl sisten som bjussar på kaffe. :) Fast om du var råttan så kommer ju katten efter. Det här blev komplicerat...
men vad kom först..katten el råttan..:va

jag e förvirrad




rekomenderar starkt en läsning av denna tråd o ja, jag e trött
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81000
 
KGK skrev:
2466983 det blev väl för lite mus helt enkelt :hihi

Under en katt och råtta-lek så vill "pussyn" ha mus, :tuttar +:tuttar =:slicka

Och där sänktes nivån ytterligare ett snäpp. :1pajas
Popnits tråden var roande förresten. :)
 
Min lekkamrat var ju iaf hygglig att släppa om mig några gånger så att jag åtminstonne fick låtsas att jag hade nått att säga till om !

Om jag nån gång är ute efter skämt i sann Hägerfors anda, påminn mig att ringa er då ! :dummer :hihi
 
Sanna-Lkpg skrev:
2467141 Min lekkamrat var ju iaf hygglig att släppa om mig några gånger så att jag åtminstonne fick låtsas att jag hade nått att säga till om !

Om jag nån gång är ute efter skämt i sann Hägerfors anda, påminn mig att ringa er då ! :dummer :hihi
Vad var det för hoj då??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top