Katt och vattenkran

Sätt kranen på full speed och skrämm katten riktigt så den inte vågar sig upp på diskbänken, he he :tungan

Fårstår mig faktiskt inte på katter, dem är så grymt tråkiga och då är utekatter heeeelt odisskutabelt då dem kommer in när de passar och ska ha maten sen sticker dem ut igen. Tur att dem inte är så dyra för jag hade fan blivit sur på katten om jag köpt den dyrt och den är så fåfängd att den kommer när den själv passar.
Hundar ska det vara :banana

Min katt spyr hela tiden. Det är jättejobbigt...

Han käkar tills han spyr i princip, så råkar man lägga up lite för mycket så kommer den upp på direkten... Ändå är han alltid hungrig...

Och torrfoder funkar inte, det verkar han vara allergisk emot... =(

Är det någon annan som har så stora problem med kattspyor överallt...? Inte hårbollsspyor, utan riktiga stora bläffor på mattan... :huvet

Zana skrev:
Han käkar tills han spyr i princip, så råkar man lägga up lite för mycket så kommer den upp på direkten... Ändå är han alltid hungrig...

Det kan vara allergi men mest troligt är det spolmask eller binnikemask. Har katten några krukväxter han tycker om att tugga på. Dom behöver ju växtfibrer för att kunna göra sig av med sitt hår dom slickar i sig.

http://medlem.spray.se/bjornfots/halsorad.html

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck