Katrineholm - vad gör man där?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ska dit o renovera ett 100årshus men vad kan man göra där om kvällarna?

Nån som bor där som vet nåt kul?

Tack.

Rycka i snabeln och kolla på Aktuellt kl 21.00. Kyrkan på söndagar är veckans höjdpunkt där man möter resten av byn.

Jobbade på ett ställe strax utanför Katrineholm i knappt ett år, var fan i mig den tråkigaste hålan jag varit i, hände inte ett skit. Fast Karlskoga kommer inte långt efter... :död

Gå till tågstationen och ta tåget till Norrköping...25 minuter :tummenupp

Batteriet i min bil dog där. Fick betala 100 spänn till en taxi för att få starthjälp eftersom ingen annan ville hjälpa till. Jo, en bensinstation var beredd att låta mig få låna telefonen för att ringa till Assistanskåren. 2000 kr bara för en utryckning, nej tack. Sen dess har jag ingen lust att sätta min fot i den gudsförgätna hålan. I övrigt är det bara grått och trist där. Inte ens pizzorna är goda där...

Passera!

Japp, tåget till Norrköping som någon sa. Latrineholm är öken och kommer så alltid att förbli.

Det är väl ganska nära till Vingåker-outlet?
De har mycket Tiger bl.a. Billigt.

Jag har några svaga minnen från en blöt utekväll på stadshotellet tror jag det var i Katrineholm.... Kul vill jag iaf minnas att vi hade :tomten

Kerplunk skrev:
Jobbade på ett ställe strax utanför Katrineholm i knappt ett år, var fan i mig den tråkigaste hålan jag varit i, hände inte ett skit. Fast Karlskoga kommer inte långt efter... :död

Va e de för fel på den hålan då? :)

haha, vad mycket kärlek för Katrineholm jag känner av i denna tråden :lol

jaja, flickvännen pluggar där (och hatar stället) men tipsade om att man kan (iallafall) se på bandy och så finns ju McDonalds :näsblod

bättre än inget, men bäst är nog att hålla sig vid en dator och surfa SH :tummenupp

*/ ?>
Back