Katastrof

starta lite fler trådar vet ja!! så alla som inte är intresserade av vad som händer i Danmark klickar in här av misstag läser både trådarna och kliar sig i skallen :P

Hahahahhah ..... Forumet är som en TV ... man kollar bara på de trådar som intresserar sig.
Eller ringer du även till STV24 och gnäller på att de visar dåliga program?
Klickar du nu in dig av misstag och ändå fortsätter och läsa så bör du nog fundera vems felet är :arsele..... Ha en trevlig dag :tummenupp

starta lite fler trådar vet ja!! så alla som inte är intresserade av vad som händer i Danmark klickar in här av misstag läser både trådarna och kliar sig i skallen :P

Du klickar alltså in i en skånsk del av forumet och blir förvånad över att diskussionerna inte handlar om Stockholm?

Det är inte möjligtvis så att dina föräldrar var syskon :va

Menade brödbakningen mister sid fluktare :krama

Jaha och!? :va

Du låg ju långt bak så vad vet du? :tuttar

Jo, kände mig lite stel och off. Hojen var inte så pigg heller. Trots allt var det svårt att köra för den där förbannade räfflingen.

Kärleksmums, det passar en pinkpussie:krama

Mmmmm, gott är det också. :tungan

Eller så sätter du dig på :arsele och läser en bok istället. Det är bara att inse att så länge jag bor i Nord-Tyskland är det här saker och ting händer.
Eller är det bara jag som har lite mycket Hybris nu!?

Va bra att du tittade in, då kanske du kan svara på en fråga jag har?!
Har alltid undrat om Sthlm är mer än en inkörsport till Åland :va:arsele

Det är även en förort till Borlänge! :fakta

Du klickar alltså in i en skånsk del av forumet och blir förvånad över att diskussionerna inte handlar om Stockholm?

:hihi

Hahahahhah ..... Forumet är som en TV ... man kollar bara på de trådar som intresserar sig.
Eller ringer du även till STV24 och gnäller på att de visar dåliga program?
Klickar du nu in dig av misstag och ändå fortsätter och läsa så bör du nog fundera vems felet är :arsele..... Ha en trevlig dag :tummenupp

Haha och ni insåg inte ironin i mitt inlägg!

Eller var möjligtvis inte din bror din pappa?

Last edited:
Haha och ni insåg inte ironin i mitt inlägg!

Eftersom ironi är mycket svårt att förmedla i text så kan man förstärka detta med att lägga in 47st kostiga smajlisar eller använda den beprövade IRONI taggen ....... [IRONY]Ironisk text[/IRONY]

Funkar inte detta så kan man som sista utväg SKITA I ATT SKRIVA I TRÅDAR DÄR MAN INTE TILLFÖR NÅGOT VETTIGT!!!

Men detta är kanske förmycket att begära av dig som bor i de mindre intelligenta områdena i sverige :tummenupp:yoparty:arsele

Pssssttt ..... ser du ironin i inlägget ovan?

Skönt att om man är missnöjd med sitt inlägg eller inser hur puckad man var/är kan man alltid säga att det var ironi. :tummenupp :D

HAHA !!

Klockrent ! :tummenupp

Skönt att om man är missnöjd med sitt inlägg eller inser hur puckad man var/är kan man alltid säga att det var ironi. :tummenupp :D

med andra ord konstaterar du att din bror är din farsa:tummenupp

Eftersom ironi är mycket svårt att förmedla i text så kan man förstärka detta med att lägga in 47st kostiga smajlisar eller använda den beprövade IRONI taggen ....... [IRONY]Ironisk text[/IRONY]

Funkar inte detta så kan man som sista utväg SKITA I ATT SKRIVA I TRÅDAR DÄR MAN INTE TILLFÖR NÅGOT VETTIGT!!!

Men detta är kanske förmycket att begära av dig som bor i de mindre intelligenta områdena i sverige :tummenupp:yoparty:arsele

Pssssttt ..... ser du ironin i inlägget ovan?

Såja såja, en onödigt tråd där man plötsligt måste vara seriös.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...